Uudisteagregaator

Sherco ST1.25 0.125 2011

Kui soovid mootorrattaga sõitmisele kulutada minimaalselt aega ja raha, kuid saada vastu võimalikult palju, on parim lahendus traiel.
Võid harjutada koduhoovis seismist ja keeramist või aia taga kivihunnikus turnida - oskused tulevad mõlemal juhul.

Vähe sõitnud ja väga heas korras traiel nii täiskasvanud algajale kui noorele.
Vajab minimaalselt hooldust, Rehvid peaaegu uued. Kaal 68kg.
Kaasa 2 tagumist porilauda. (Siiani pole vaja läinud)

Hind 1900EUR.
kontakt: info ät mootorratas.ee

Ajaviiteks... • Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Biker.ee -

A6 B8 on samasse auku V70ga ehk suht selline piiripealne mahutavuse poolest. Sõber ostis aastake tagasi 2013-2014 A6 B8, veidi alla 20k eest, 2.0 manual, plank. Pea 3x odavamalt sain küll mõni aasta vanema täisvarustusega V70, kuid minu silmis 3x rohkem autot. Vähemalt tema oma praegu sõidab ja mina olen katkise küna otsas...
20-tonnine A6 kõlab pigem nagu C7. B8 on A4 ja see on Vulva S60/V60 mõõtu. See on muidugi tõsi, et A6 Avant on pigem sport-utility/activity suunitlusega ja sellest vastav disain ja mahutavus, V70 on praktiline ja kandiline koera ja külmiku vedamise kuut.

Kui väga mahukat euro-sõiduautot otsid, otsi viisakam Omega Caravan.Sõitsin enne vuffel Volvot 8a Omegatega...

Statistika: Postitatud Postitas Boobush — 33 minutit tagasi

Otsin / nägin inimest. • Re: Bikeri Date!

Biker.ee -

Suht hämar oli, kui viimati kohale jõudsin, ei leidnud....Ilmselgelt keegi teine Kats leidiski )Mehed ja rattad olid kõik mustades toonides, et ei paistnud ööhämarusest välja ?

Arvata on et sotsiaalmeedias rohkem seda organiseerimist, aga juhuks kui mõni siia ka eksib ja reaalselt lihtsalt sõitma soovib kas siis saba peal või niisama uute tutvuste nimel, vahepeal peaks tuulutama ennast küll, kaua sa ikka jaksad foorumis klahvikangelast mängida.

sõiduvahendina: itaalia juurtega, naked klassi kuuluv, mugava istmega aparaat, väriseb kui pöörane.
vajadusel ka M suurus kiiver pakkuda kaasreisijale.

juhi kohalt kiivri alt leiab gramm üle 30 meesterahva, massiindeksiga ~85kg

Statistika: Postitatud Postitas indumen — vähem kui minut tagasi

Tsiklite varuosad ja lisavarustus. MÜÜK • Re: M: NX650 Dominator kola

Biker.ee -

Uued ei ole teabmis kallid, olid kuskil 15-20€/tk Streetmotos - IMHO see raha ei ole vanadega jändamise vaeva väärt. Kasutatutega oli pärast metsas sõitmist traadi otsas rippuv tagumine tuli tavaline vaatepilt, uutega ma olen üldse ära unustanud, et tsiklil sellised jupid ka on.Tean, laiskus (mõttelaiskus).

Statistika: Postitatud Postitas Tuuletallaja — 53 minutit tagasi

Fleim • Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Biker.ee -

[quo te=Black post_id=830268 time=1563822342 user_id=1158]
...pulk oli liialt kõrge, et jalad pedaalideni ulatuks, aga sõita oli ju vaja! Miskipärast tundus vasakult pool mugavam.Samuti mäletan, et just vasakult. Aga miks Paremakäeline ja vasak jalg arvatavasti n.ö. tõukejalg.
[/quote]

Just! Sõitu alustades panen vasaku jala velo pedaalile, ehk ronin kõigi 2rattaliste selga vasakult. Võin sõita veloga/tsikliga nagu rüütlipreili - mõlemad jalad vasakul pool sadulat. "Jalad paremal pool" oleks harjumatu. Tglt ma oma ühekohalise tsikliga ei peaks siin üldse sõna võtma. Reimps annab halba eeskuju.

Statistika: Postitatud Postitas bitter — 54 minutit tagasi

Fleim • Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Biker.ee -

...pulk oli liialt kõrge, et jalad pedaalideni ulatuks, aga sõita oli ju vaja! Miskipärast tundus vasakult pool mugavam.Samuti mäletan, et just vasakult. Aga miks
kuidas lapsed jalgrattaga sõitma õpivad? kas issi loeb kõigepealt neile unejutuna ette raamatu "randmevääne"?

mina õppisin sõitma nii, et istusin ratta selga ja hakkasin harjutama. see kehtib nii jalgratta kui mootorratta kohta. kui ka kõigi teiste sõidukite kohta. aga tänapäeval vist tõepoolest loetakse sellist asja täitsa absurdseks ja mõeldamatuks Vasturoolimine on siiski väga konkreetne erinevus jalgrattalt tsiklile istudes. Ei tule niisama instinktist, pead teadma. Muidu sõidadki nii, nagu seal eespoolses vertikaalvideos irvitati. Kurvid lähevad maru pikaks ja absull aru ei saa, miks ei keera nagu jalgratas. Küllap enamikul algaja tsiklistina kogetud...Siinkohal nõustun williga. Mul läks sujuvalt: velod -> 50-sed -> 125/175 -> pikem paus -> (motokooli xj600) -> 100+kg enduro. Kui õigesti mäletan, siis vastukeeramisest lugesin mingist ingl.k. veebifoorumist ja panin imeks - mis seal nii pikalt jutustada. Ajas muigama, et jagati nippe nagu "proovi lükata sisekurvi poolset lenksu!" Ma polnud kunagi niimoodi analüüsinud (mida vasak käsi teeb, mida parem käsi teeb) Usaldan lihasmälu. Põhiloogika on veloga sama. Tänavasõidu 600 tundus alguses tõsine raskekaallane ja alustasin platsil ettevaatlikult. Aga peagi hakkas slaalom tulema - hoidsin keha otse, lasin lenksu piirajast piirajasse ja timmisin kallet gaasiga.

Statistika: Postitatud Postitas bitter — 10 minutit tagasi

Fleim • Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Biker.ee -

Ma olin nii kõva sõidumees, et ei käinud kusagil motokoolis ega ei võtnud ühtegi sõidutundi (eelnevalt olin küla vahel Voshodiga ikka sõitnud)- läksin eksternina eksamile ja tegin võõra tsikliga (esimest korda istusin sellise selga) kõik puhtalt ära. . Tõsiselt. Njaa, no eks vanasti olid asjad teistmoodi ka. Sa oled suht vana päss siis ilmselt, kui eksam nii olematu oli. Ega vb selles eas see seljakott väga ei huvita ka, olen ma oma esivanemate pealt tähelepannud. Pigem tõesti voshodi nokitsemine ja teiste külameestega muljetamine.

Statistika: Postitatud Postitas claw — 4 minutit tagasi

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Kiiruskaamera äpid ja nende tõhusus

Biker.ee -

No ausalt, türi teid võtaks, wazemehed. Kas on endale nii raske ette kujutada, et mul on kaks telefoni, millest üks on päriselt telefon ja teine GPS (või selle asendaja tolmu, vee ja rähnikindla telefoni näol). GPS'iga helistada ei saa ja mobiilsesse internetti ka mitte aga kõiki muid androidiomaseid trikke teeb nagu tahab. Sellisel puhul on kiiruskaameraäpp laehendus ja waze mitte. Kas seda on raske mõista?Telias maksab andmeside lisa-SIM (helistada ei saa) €1,5 per kuu. Mul on üks telefon navigeerimiseks permanentselt autosse installitud, vajadusel pistan lenksule ja waze jookseb. Ainult Balkanil asendasin waze osmandiga, kuna muidu oleks sigakallis olnud, EU piires pole enam õnnestunud sellise komboga lisakulusid tekitada. Ehket, misasi on mobiil, millega netti ei saa?

Statistika: Postitatud Postitas isakene — 38 minutit tagasi

Pages

Subscribe to mootorratas.ee aggregator