Uudisteagregaator

Kross ja enduro • Re: Võrtsjärve Enduro 2023 - soovitused algajale

Biker.ee -

Eks enduro ole pisut selline läbipõlenud krossimeeste ala...
Krossi vaieldamatu eelis on, et saab...sõita.
Siis viid õhufiltri kastist leitud kahepaikse loodusesse tagasi, võtad kõik laagrid-sõlmed lahti ja mõtled et no oli seda üldse vaja...Natuke üle pingutatud või ma loll ei saanud sarkasmist aru?
Aastas korra läks vahetusse kogu kupatus või siis määrisin vahepeal ning pikendasid eluiga. kiigel/lingil
Kui vähegi sõita mõistad siis sa ei lõhu tsiklit seal ära.

Krossis sõidad äkki 10 minutit ja siis on paus. Mõtled kestvuskrossi?
Piksepini on omaette fenomen. You hate it or love it.

Jalad raudadelt maas sõidavad pigem algajad. Tõusudel ilmselt loodavad jalgadega hoogu juurde anda.
Jalad raudadel+põlved on justkui amordid, esiots kergeks ning sõidadki sellest palgist üle.

Piksepini on hard enduro ja kestvuskrossi segu minu silmis. Olen mitu hooaega mõned etapid kaasa teinud. Väga lahe üritus, isegi kui esikolmikusse ei saa siis loositakse auhinnad välja. Olen saanud brake cleaneri ja 2t 4L motul seguõli osalemise eest.

Statistika: Postitatud Postitas renx — 49 minutit tagasi

Mootorratastest üldiselt • Re: Magna V65 VF1100 C kütuse reguleerimine

Biker.ee -

Oli kunagi VX 800-ga selline asi, et alates 5500 p/min hakkas kakkuma, järsul kiirendamisel (möödasõidul) vist isegi juba 120 km/h peal. Tuli välja, et põhjuseks vanad (tal neid 2) õhufiltrid. Filtrid ise olid puhtad, st õhuga puhudes tolmu ei eraldanud, lihtsalt vanusest tingitult ei lasknud enam vajalikus koguses õhku läbi.

Statistika: Postitatud Postitas Holms — 55 minutit tagasi

Müük - motokiivrid, kindad, tagid, saapad, jne • M: Tekstiil jope ja püksid

Biker.ee -

Nimetus: Linstrands Oman jope ja Halvarssons püksid

Kirjeldus: https://bikeman.ee/e-pood/toode/tsikliv ... st-_vcq0dr
https://bikeman.ee/e-pood/toode/tsikliv ... id-_u6knnv

Seisukord: Pool hooaega kasutatud, kõik on terve ja kulumisjälgedeta. Pole veel pesugi näinud
Müün kuna ostsin margikohased riided.

Hind: 250€ komplekt
Minu telefon/e-mail: imre@biker.ee
Asukoht: Kose, harjumaa, liigun ka Tallinnas

Statistika: Postitatud Postitas ir — 16 minutit tagasi

Kross ja enduro • Re: Võrtsjärve Enduro 2023 - soovitused algajale

Biker.ee -

Jalad tulevad raudadelt maha sest pole piisavalt tasakaalu. Harjutasin kunagi hästi aeglast sõitmist, korraks seisma jäämist ja siis uuesti liikuma hakkamist ilma jalga maha panemata ja osavust tuli päris palju juurde. Seisva mootoriga kohapeal püsti püsimise harjutamine annab ka palju tasakaalu juurde. Kui õnnestub korraks jalga maha panemata seisma jääda, siis see keerulisest palgast üle saamine juba palju lihtsam. Kahjuks kui vahepeal ei sõida siis õpitu kaob kiiresti.

Statistika: Postitatud Postitas lauri.j??rgen — 21 minutit tagasi

Kross ja enduro • Re: Võrtsjärve Enduro 2023 - soovitused algajale

Biker.ee -

Eks enduro ole pisut selline läbipõlenud krossimeeste ala...
Krossi vaieldamatu eelis on, et saab...sõita.
Kui baasoskused on omandatud krossirajal sõites on enduro märksa lihtsam ja paljud asjad tulevad iseenesest.
Viimasel ajal on enduro rohkem selliseks kujunend, kus peale esikümne tsikkel pigem segab raja läbimist kui abistab
Ja siis peale sellist üritust võtad järgmine päev kätte ja hakkad pesema ning näed mis kõik on kannatada saanud.
Siis viid õhufiltri kastist leitud kahepaikse loodusesse tagasi, võtad kõik laagrid-sõlmed lahti ja mõtled et no oli seda üldse vaja...
Tegelikult need elemendid esimene ring ongi lihtsad, tõsta siin nokka, istu ette ja keera peale.
Peale esimest õhinat aga läheb puud ületades halvasti, mäkke ei saa hoogu võtta sest rahvamass on troppi kogunenud ja siis pole sellest enam mingit mõnu.
Vähemalt mul hakkab tsiklist kahju.

Samas aga osalejaid on ja ju see peabki siis selline ala olemas ja mina olen see teistsugune...
Ise küll ei taha sellise osalustasu eest minna viit ringi sõitma ja tsiklit lõhkuma.mulle meeldis kunagi Saku offroad - ca 250 osalejat, korralikult raske rada, suurem osa rajast oli sügav liiv. Aga raja laius oli selline, et kõik mahtusid oma sõitu sõitma ja puudusid need singlite miinused.

Statistika: Postitatud Postitas mx77 — 18 minutit tagasi

Kross ja enduro • Re: Võrtsjärve Enduro 2023 - soovitused algajale

Biker.ee -

Eks enduro ole pisut selline läbipõlenud krossimeeste ala...
Krossi vaieldamatu eelis on, et saab...sõita.
Kui baasoskused on omandatud krossirajal sõites on enduro märksa lihtsam ja paljud asjad tulevad iseenesest.
Viimasel ajal on enduro rohkem selliseks kujunend, kus peale esikümne tsikkel pigem segab raja läbimist kui abistab
Ja siis peale sellist üritust võtad järgmine päev kätte ja hakkad pesema ning näed mis kõik on kannatada saanud.
Siis viid õhufiltri kastist leitud kahepaikse loodusesse tagasi, võtad kõik laagrid-sõlmed lahti ja mõtled et no oli seda üldse vaja...
Tegelikult need elemendid esimene ring ongi lihtsad, tõsta siin nokka, istu ette ja keera peale.
Peale esimest õhinat aga läheb puud ületades halvasti, mäkke ei saa hoogu võtta sest rahvamass on troppi kogunenud ja siis pole sellest enam mingit mõnu.
Vähemalt mul hakkab tsiklist kahju.

Samas aga osalejaid on ja ju see peabki siis selline ala olemas ja mina olen see teistsugune...
Ise küll ei taha sellise osalustasu eest minna viit ringi sõitma ja tsiklit lõhkuma.

Statistika: Postitatud Postitas 2715 — 7 minutit tagasi

Mootorratastest üldiselt • Magna V65 VF1100 C kütuse reguleerimine

Biker.ee -

Tervitus!
Kas keegi oskaks nõu anda ja veidi juhendada?
Honda Magna V65 VF1100 C 1983a.
Tundub,et suurematel pööretel (ca 6000) ,ei saa kütust enam kätte ja jõudu jääb siis väheks ja mootor hakkab vahele jätma.
Üle 140km/h ei lähe.
Vaikse sõiduga käib ideaalselt.
See on ka rahuliku sõidu pealt järsult kiirendada püüdes.
Süüde,piibud,küünlad kõik head,karburaatorid on sünkroonitud.
Et kas sellel on kuskil mingi kütuse kruvi,millest saaks kütuse peale andmist suurendada?
Kui on,siis kus ja milline see kruvi on ja kuidas seda reguleeritakse?
Ei tea kas mõni muu viga võib hoopis olla.

Statistika: Postitatud Postitas tambu — 38 minutit tagasi

Kross ja enduro • Re: Võrtsjärve Enduro 2023 - soovitused algajale

Biker.ee -

Pole küll see võistlus aga hea näide milline "õige" enduurovõistlus välja näeb et kindlasti tsiklist kahju hakkaks.
Tervelt 30 minutit näiteid.See oli Piksepini Karulaane etapp. Kahjuks mind seal rivis ei olnud. Tulemusi vaadates oli 10 meest 140st kes sõitsid 8 ringi ja siis oli sama palju neid kes jõudsid vaid ühe ringi sõita. Kui vaadata Sander Luiga FPV sõiduvideot samast sõidust, siis nagu polekski mingit tõusu seal olnud
iframe

Seda öelnud on mul sügav respekt kõigi vastu kes seal maadlesid.

Mulle endale tundub, et (minu) kasinate sõiduoskuste juures on kuidagi ok minna metsa rattaga maadlema aga krossirajale kihutama tundub vähem kutsuv. Kuigi heade sõitjate ja minu vahe on valgusaasta mõlemal juhul ja krossil saaks arvatavasti rohkem sõita.

Statistika: Postitatud Postitas Erx27 — 56 minutit tagasi

Särtsuka 2023 hooaeg sai piduliku lõpu Spot of Tallinnas 1. Oktoober

EMF -

Viimasel etapil püstitati ka sarja rekord 74 last. Seitsmel etapil käis kokku 130 erinevat last, mis tähendab, et sellel sarjal paistab väga hea tulevik. Spot of Tallinnas alustati startidega tavapäraselt kell 12.00. Sõitu alustasid kõige pisemad 2 aastased, kes läbisid väiksemat rajalõiku kaks ringi. Järgnesid pikemal distantsil 3, 4, 5 ja 6-7 aastaste laste sõidud, […]

The post Särtsuka 2023 hooaeg sai piduliku lõpu Spot of Tallinnas 1. Oktoober appeared first on Eesti Mootorrattaspordi Föderatsioon.

Pages

Subscribe to mootorratas.ee aggregator