Uudisteagregaator

Vaba teema • Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Biker.ee -

Tulin paar aastat tagasi sõbra palvel leedust koju ktm rc8'ga, pärnust tallinnani hoidsin juba gaasi vasaku käega, selleks hetkeks oli läbitud ca 500km, kui esimene 500km nii maha tapab, mis ülejäänud päevadel tehakse? Säärase asjaga lähen tulevikus audruni, sõidan seal ja võibolla raatsin ka tagasi sõita, pigem käru laks, kaugemale enam ei ürita...

Statistika: Postitatud Postitas Dusterx — Täna, 21:47

Motomatkamine • Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Biker.ee -

Laitses awd subaruga on ringiaja vahe 4 sekundit, see peaks nii mõndagi ütlema. Lamellidega debiilikute all pidasin silmas siiski neid, kes maakohas, hooldamata teedel üritavad aastaid vanade lamellidega sõita, endal on hirmust kaki püksis, sest alles eila oli kraavis. Jääl peab siiski ainult nael, wrc pillidel pole ilmaasjata okkad all, miks nad lamellidega ei sõida talverallisid?
Kõik need kontrollid on nn idika kaitsed ning ka korralik tootjapoolne koonerdamine näit: Pole sul vaja veojõukontrolli, kui vanakooli sillalukk oleks endiselt küljes, nüüd on e-diff, juhuu, Nelikveolised on paarkorda aastas nelikveolised ja enamasti siis, kui seda enam vaja pole või on omadega hiljaks jäänud jne. Õnneks seda mootorratastele otseselt ei tõlgi, kuid kui näiteks ktm kergenduurol on varsti külglibisemise vastane seade, siis on kruusateede kraavides porgandeid rohkem, kui mammidel põllapääl

Statistika: Postitatud Postitas Dusterx — Täna, 21:40

Marten Männi stardib Eesti sünnipäeval maailma pikimal jettide kestvussõidul

Motorsport.ee -

Marten Männi. Foto: Simon Palfrader

Eelmise aasta Eesti parim jetisportlane Marten Männi tähistab Eesti Vabariigi 100. sünnipäeva Ameerika Ühendriikides, kui sai kutse osaleda maailma pikimal jettide endurovõistlusel Mark Hahn 300.

Nagu nimi ütleb, sõidetakse võistlusel 300 miili. Võistlus toimub Arizonas, Lake Havasus, kus sõidetakse ka IJSBA World Finals, Marten oli eelmisel aastal seal viies. Mark Hahn 300 võistluse ühe ringi pikkuseks on 10 miili. Tegu on võistkondliku võistlusega ja Marten Männi sõidukaaslased on tiimijuht Mike Klippenstein, kes on IJSBA World Finals võistluse võitnud 27. korral ja 15-aastane kohalik sõitja Theo Baumer. Kokku stardib Mark Hahn 300 võistlusele 50 võistkonda, koos lähevad rajale nii Ski kui Runabout klasside jetid.

Marteni ettevalmistus uueks hooajaks käib juba hooga, selle hulka kuulus ka eelmisel nädalavahetusel Tartu suusamaratonil startimine. Esimesel korral osaledes oli tulemuseks 1377. koht. Nüüd ootab ees pikem pingutus tuttavamates tingimustes. Marteni ja tiimikaaslaste võistlusvahendiks on spetsiaalselt selleks võistluseks ette valmistatud Kawasaki SXR 1500 “Klipper Racing Mark Hahn 300 edition”. Jetile on paigaldatud tavalisest kaks korda suurem kütusepaak ja kuna jetti tuleb ka võistluse ajal tankida, kasutatakse nn Nascar stiilis tankimissüsteemi, mis täidab 40 liitrise paagi viie sekundiga. Samuti on Marteni sõnul arvestatud sellega, et vees tuleb olla pikka aega ja nii on jetil ka jalasoojendused, mis toimivad mootori pealt tuleva sooja veega.

„On väga suur au osaleda nii nimekal ja kindlasti raskel võistlusel. See on meile suur tunnustus, et legendi staatuses tiimijuht otsustas oma tiimi minuga täiendada. Kolmest sõitjast olen mina sellel võistlusel rookie ja ei oska hetkel ka öelda, millise plaaniga sõitjate vahetuse osas peale läheme. Ilmselt jääb suurem osa minu ja Theo peale, sest Mike sõidab lisaks Ski jetile ka Runabout klassis. Täna paneme strateegia paika, nii vahetuste kui tankimise osas. Üks on kindel, läheme starti kindla plaaniga võita,“ rääkis Marten Männi päev enne starti.

Mark Hahn 300 võistluse start on kohaliku aja järgi kell 10 hommikul, Eesti aja järgi on see kell 19.00.

Võistluse ametlik kodulehekülg on www.markhahn300.com

Philip Morris jätkab Ferrari vormelitiimi suursponsorina

Motorsport.ee -

Sebastian Vettel (vasakul) ja Kimi Räikkönen

Philip Morris International ja Scuderia Ferrari vormelimeeskond pikendasid koostööd kuni 2021. aastani. Uus koostööleping keskendub tubakatootja plaanile asendada sigaretid kogu maailmas teaduslikult tõendatud tervist vähem kahjustavate toodetega.

„Meie eesmärk on anda 1.1 miljardile suitsetavale inimesele võimalus teha paremaid ja informeeritumaid valikuid. Kasutame kõiki meie käsutuses olevaid võimalusi, sh motospordiga seonduvat tegevusi, et tuua kaasa revolutsiooniline muudatus, mis tuleb kasuks nii suitsetajatele, tervishoiusüsteemile kui ühiskonnale laiemalt. Hindame väga, et Scuderia Ferrari toetab meid sellel teel,“ ütles Philip Morris International tegevjuht André Calantzopoulos.

Ülemaailmse teadlikkuse tõstmine innovatsiooni, teaduse ja tehnoloogia pakutavatest võimalustest sigaretivaba maailma loomiseks on olulise tähtsusega. Lisaks Philip Morrise pühendumisele, et jõutaks soovitud eesmärgini, on oluline ka koostöö valitsuste, rahvatervise ekspertide, teadusringkondade ja kodanikuühiskonnaga, et luua mõistlik regulatiivne keskkond, mis võimaldab muutusi. Inimesed, kes suitsetavad, ja inimesed, kes neist hoolivad, väärivad seda.

Scuderia Ferrari on keeruliseks väljakutseks suurepärane partner, sest neil on teedrajav ja uuenduslik lähenemine tehnoloogiasse ja innovatsiooni. Anname järgnevatel kuudel avalikkusele teada, kuidas plaanime ühise eesmärgini jõuda.

Põlev tubakas tekitab suitsu, mis viib inimorganismi enamiku kahjulikke aineid, millest tulenevad tubakatarbimisega seonduvad haigused. Philip Morris on kulutanud alates 2008. aastast 4,5 miljardit USA dollarit, et töötada välja, tõendada ja toota uusi tubakatooteid, millel puudub põlemisprotsess. Alates 2017. aastast kulutab ettevõte globaalselt 40 protsenti kommertskuludest selliste toodete tutvustamiseks.

Uute toodete tõttu on sigarettide tarvitamisest loobunud ligi viis miljonit inimest. Philip Morrise lähiaja eesmärk on, et ettevõtte iga kolmas klient loobuks sigarettide tarbimisest aastaks 2025.

Motomatkamine • Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Biker.ee -

franz125 kirjutas:
Ja mismoodi abs pidurdada segab.Ja pealegi olen lamellidega debiilik kel on 4vedu auto ainult abs-ga ja umbelahe oli hommikul driftida.


See muidugi teema ,milles ühest vatust ei ole,aga kes oskab ,see saab nii mõneski olukorras ilma ABS-ta kiiremini pidama.
Veojõu kontroll ja ABS on muidugi ka erinevatel autodel erinevas seades ja mõni ka lausa segab sõitmist.Skodal näiteks lülitasin veojõu talvel koguaeg välja,aga mersul ei tunne vajadust,sest sekkub siis kui juba tõesti vaja va mõned üksikud juhud.Eriti haigelt segas see Volvo XC90-l,seal lülitasin ka selle kogu aeg välja.Autod mul juba ammu ka ainult 4x4 ja rehv on talvel ainult lamell.
No ,aga tsiklile ei pea mina ka neid kolmetähelisi lisasid vajalikuks.Või kui nad on,siis peaks ikka olema ka nupp,kust kiirelt ja ilma menüüs surfamata välja saab lülitada.

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — Täna, 12:19

Eesti meistrivõistluste esikolmikud saavad tänavu väga erilised medalid

Motorsport.ee -

Homme sõidetakse Pärnus jäärajavõistlus, mis on tänavusel hooajal ühtlasi motospordis Eesti meistrivõistluste esimeseks võistluseks. Seoses EV100 tähistamisega saavad kõikide Eesti spordialade tänavuste EMV esikolmikud auhinnatud spetsiaalsete EV100 medalitega.

Traditsiooniliselt 24. veebruaril peetaval Pärnu jäärajavõistlusel lähevad Eesti meistrivõistluste punkte ning seega ka rariteetseid medaleid jahtima MX-Open (jääpiik) ja MX-A (krossinael) masinaklassid, Eesti karikavõistlustel võistlevad tänavu 65cc, 85cc, MX-Hobi (krossinael), Quad (nael), ATV-Open ja külgvankrid. Kohalikele karikatele heitlevad aga Pärnu jõe jääl 50cc, MX-125 (krossinael) ja Veteranid 40+(krossinael).

Treeningsõidud algavad Pärnu kesklinna silla juures kell 9:05 ning esimene start antakse 12:00, kui rajale kihutavad 65cc masinaklassi noored sõitjad.

Seoses Eesti Vabariigi sünnipäeva tähistamisega paluvad võistluse organisaatorid kõikidel sõitjatel, nende taustajõududel ja kaasaelajatel kaasa võtta sinimustvalged lipud ja muu sümboolika, et siis üheskoos võistluspaik kodumaa suure juubeli vääriliseks muuta.

EV100 medalid antakse kõikide distsipliinide esikolmikutele üle EMFi hooaja lõpupeol.

Lisainfo võistluse kohta www.msport.ee/events/jaaraja-emv-i-etapp-2018/

Pages

Subscribe to mootorratas.ee aggregator