Uudisteagregaator

Teenused ja abi • Re: Kas keegi pakub tsikli "ostuabi" teenust ... kontroll+transport

Biker.ee -

Alustame siis otsast peale ...

Mul oleks vaja abi Tartust tsikli ostmisega. Ise asun Saaremaal Valjalas.

Kuna ma tsiklitest suurt midagi ei tea, siis sooviksin, et keegi asjatundja sealse isendi üle vaataks ja ütleks mulle kas tasub osta või mitte. Ise olen rohkem pühapäeva sõitja ja tehnilise poole pealt tsikleid ei tunne, aga sõita nendega meeldib. Teiseks ei ole mul ka palju aega, et kohale minna ja ise temaga siia sõita, sest mul on kaks last, korteriremont parasjagu pooleli jne. jne. jne. Kolmandaks mõned kirjad mis ma müüjaga vahetasin, viisid meid juba praktiliselt riidu, sest ta lihtsalt polnud nõus minu küsimustele kirja teel vastama. Ma küsisin edasi, et miks sa ei taha vastata jne. selle peale öeldi, et tule kohale ja vaata ratas üle või et arutame telefoni teel. Ma aga meelega ei võtnud temaga ühendust, sest ma ei saa aru miks ta kategooriliselt keeldub infot kirjalikul teel jagama. Nagu varjaks midagi ja ei taha et mingit märki kuhugi maha jääb, mida hiljem tema vastu kasutada saaks vms. Ma ei tea noh ... ühesõnaga ajas s*ta keema paari kirjavahetusega ja mul pole isegi tahtmist temaga enam kohtuda.

Pull on nüüd selles, et on inimene kes müüb midagi ... ja on ostja kellel on raha konto peal, et see asi ära osta, aga tehingut ei toimu, sest mõlemad osapooled ajavad oma jonni. Sellepärast mõtlesingi et laseks kolmandal osapoolel selle musta töö ära teha niiöelda.

Olen kuskil 6-7 aastat juba 4nda generatsiooni (2004-2006) R1'e hindasi jälginud ja nii odavalt pole ma kordagi ühtegi siinmail müügis näinud. Hetkel siis tavahind küll 4500€ aga alla hinnatud 3000€ peale. Üldiselt on nende hinnad ikka 4000+. Kui ka mobile.de praegu lahti lüüa, siis kõige odavam 4th gen R1 maksab 3000, aga see on avariiline. Ülejäänud hinnad juba suuremad. See näitab, et tõesti odava isendiga tegu. Kuna antud ratas on juba teismeeast mu üks lemmikutest olnud ja preaegu ka hind soodne, siis mõtlesin, et ei mõtle rohkem vaid võtan kohe ära. Liig madal hind aga paneb muretsema kas ikka kõik on korras nagu müüja seda väidab.

Transpordi koha pealt tooks näitena välja, et eelmine suvi tekkis ka võimalus osta 4nda generatsiooni R1 mis asus Kohtla-Järvel. Sain bikepoint'is töötava T.Kallasega kokkuleppele transpordihinnas, mis oli 300€ ja tol korral arvestasime teekonna pikkuseks 700km ja ajakuluks 14 tundi. Tookord jäi aga viimasel hetkel asi katki. Ratta transport oli plaanis kas järgmisel või ülejärgmisel päeval, siis võtsin veel viimast korda müüjaga ühendust, et täpne kuupäev ja kellaaeg kokku leppida kauba üle andmiseks kuid siis müüja taganes pakkumisest, ütles et tal läks raha saamisega kiire mööda, ehk siis sai kuskilt mujalt ja jätab ratta hoopis endale.

Ühesõnaga eelmine kord oli tegu ettevõttega, teekond pikem ja sellega seonduvalt ka ajakulu pikem. Ettevõte, kes maksab makse tegi hinna 300€ (14 tunni ja 700km eest), siis võiks ju loota et eraisik saab 200€ga hakkama 600km ja 10tunni eest. Ratast ei pea ka vedama haagisel, saab ju kenasti ta mikrobussi kongi toppida. Esirattaga nurka, rihmaga kahele poole kinni ja kõik. Haagisega tõesti praamitasu suurem, kehva ilma puhul tuleb võibolla veel kinni katta ja muud säärased jamad. Kui nüüd veel mõelda, et keegi äkki laenab vanematelt või mõned saavad ka töökohast laenata mikrobussi, siis mis sõiduki amortiseerumistasudest me räägime? Ma ei palugi, et keegi hakkaks minu pärast antud teenust kõigile osutama ja ennast kohe FIE'ks registreeriks, et kõiki kulusi kokku arvutama hakata. Ma rohkem ikka mõtelsin, et pöördun siin foorumi rahva poole, et äkki kellelgi on igav nädalavahetusel ja hea vaheldus ju natuke ringi liikuda. Elukaaslane või sõber ka kaasa kellega tee peal juttu puhuda ja trip mis-sugune.

Öeldakse et küsija suu pihta ei lööda, aga mulle tundub et ma saan kahelt poolt hoope korraga.

Tehke siis keegi mulle ise pakkumine hinna suhtes ja siis on juba minu otsustada kas see mulle sobib või mitte. Ma võin ju ka hinna 250€ peale tõsta, aga ma ei näe sellel mõtet. Natuke veel juurde ja sel juhul lasen juba päris asjatundjatel, kes sellega igapäevast leiba teenivad, sellega tegeleda.

Statistika: Postitatud Postitas ZuzLik — 44 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Hälvik- Mootorratturid

Biker.ee -

Tihedal tipptunnil kipuvad sellised äkilised pidurdused tahapoole eskaleeruma, kui pikivahed napid.

Väga vahet pole. Tagantotsasõidu puhul on süüdi ikka see, kes pikkivahet ei hoidnud piisavat, et pidurdada jõuaks.

Kunagi matemaatikud arvutasid välja selle, kui palju taga pool kolonnis sõitjatel tekib ahelavarii selle peale, kui esimene sõitja jala gaasipedaalilt ilma pidurdamata korraks tõstab ja see ei olnud väga paljude kilomeetrite pikkune tee.

See on nii. Mitte just ahelavarii,aga autod jäävad seisma Saku kandis Tallinna ringteel remondilõigul igal hommikul ja õhtul. Kuigi ees otseselt keegi ei peatu ja seda sihilikult ei tee. Piisab,et kolonnis keegi aeglustab järsemalt ja paarikümne auto pärast jäävad kõik korraks seisma. Suurema kiiruse ja olematu pikivahe korral on ahelavarii. Meil veel neid eriti ei juhtu,aga saksa staudest bahnidel on ilmslet kõik kuulnud.

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — 4 minutit tagasi

Teenused ja abi • Re: Kas keegi pakub tsikli "ostuabi" teenust ... kontroll+transport

Biker.ee -

OT; Milleks tsikkel, kui pole aega isegi ostma minna?

Rsk kui tüütu on selline lahmimine. Kui minna ostma, siis juba auto ja haagisega (vaja need sebida vbl), bussiga või raisata sõbra aega transaks terve päev. Ja mille eest? Kohapeal selgub et “oi ma ei tea miks ei käivitu, aku vist kottis, no lükkame käima ja saad ikka osta!”

Pärast nuputad kust kurat uut starterit leida R1’le.

Ise käisin ka kunagi Tartus järel ühel. Jutu ja piltide järgi nii hea nii hea, vaid mõni kriim. Kohapeal lisaks muule jamale olid isegi esiaklmordid tolmukaitsmete juurest möksitud keemilise metalliga, et saaks proovisõidu ära teha enne kui asfalt ja riided täitsa märjad. Sain õnneks veel viimase Tlna suuna bussi peale ja krt rohkem teise linna järele ei lähe enne kui mõni kohalik sõber elementaarsed asjad üle vaatab.

Kui Tartu duudid kahepeale sulle puusadeni mütsi saarele toimetavad (nendel tingimustel), kas siis on kuivem tunne?

Statistika: Postitatud Postitas mellpoiss — 6 minutit tagasi

Teenused ja abi • Re: Kas keegi pakub tsikli "ostuabi" teenust ... kontroll+transport

Biker.ee -

"mellpoiss" hakkaski kohe algusest peale lahmima:
"Mis asja mõte oleks?"
"Las sõidab sinuni"
"eeldad miskit garantiid?"

ja nüüd siis:
"Milleks tsikkel, kui pole aega isegi ostma minna?"

Ainult halvustavad kommentaarid, mille võiks omateada hoida. Minul kui teemaalgatajal pole neist mitte mingit kasu.

Aga võin siiski neile kronoloogiliselt vastata:
-Peamine mõte on enda aja kokkuhoid. Milleks raisata ära terve enda päev kui on olemas keegi kes seda teha tahab ja väikse tasugi teenib?
-Ma olen küll noor (30ndates), aga ma pole elusees näinud, et müüja peab ise müüdava eseme ostja juurde vedama. Kui just tegu pole tolmuimeja müügimehega vms.
-Nagu eelpool mainitud, ma ei eelda miskit garantiid. Ostueelne kontroll annab teada eseme hetkeolukorrast, mitte ei anna garantiid, et ese lähitulevikus ei lagune. Ma ei saa aru isegi kust selline arusaam.
-Tsikkel jääkski mulle niiöelda pühapäeva sõitudeks, aga see pole nüüd küll kellegi asi kui tihti ma ostetud eset tarbida tahan. See ei puutu ju üldse asjasse. See näitabki, et sa lahmid ju lihtsalt tühja. Näiteks: võibolla ei osta ma üldse seda tsiklit endale vaid tahan kellelegi kingitust teha.

Statistika: Postitatud Postitas ZuzLik — 13 minutit tagasi

Teenused ja abi • Re: Kas keegi pakub tsikli "ostuabi" teenust ... kontroll+transport

Biker.ee -

Ma ei mõista sellist pakkumist kohe üldse. Eesti on liiga väike,et seda mitte suuta ise teha. Ratast on ju sulle vaja.
Väike retsept ,kui siit ei leia.
Võtad mingi sõiduauto(hall-metallik-TDI-olematu kuluga), käid Tartus ära, kiirelt edasi-tagasi, vaatad ratta üle. Kui vara hommikul lähed, oled peale lõunat Valjalas tagasi.
Kui kõik sobib,saadad mingi transafirma seda ära tooma(ülekande teed transa kohale jõudes). Otse Tartust saarde on keeruline kedagi leida,see on kindel,aga Tartu-Tallinn-Saaremaa liigub sobivat transporti mitmeid kordi päevas mõlemas suunas.
Sulle kui saarlasele on praamikulu edasi tagasi suts üle kümneka. 3-4-5l/100km küttekuluga saad seal ära käidud 30-40l kütusega. Vedu Tartu-Tallinn-Valjala heal juhul alla 100€. Kui transaga hätta jääd võin kontakte sheerida.

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — 15 minutit tagasi

Teenused ja abi • Re: Kas keegi pakub tsikli "ostuabi" teenust ... kontroll+transport

Biker.ee -

Põhimõtteliselt ma võiks seda kontrolli teenust isegi pakkuda. Kuid transportimine kui selline ei ole just minu lemmiktegevus. Tartusse peaksin ma tallinnast kohale ja tagasi sõitma, aga eks see on idee poolest tehtav. Muidugi see sõiduaeg ja kütusele kuluv summa tuleb juurde arvestada (mis minu sõidukaga ei ole muidugi teab mis märkimisväärne kulu). Samas puht majanduslikus mõttes oleks siis juba ilmselt lihtsam leida keegi tartust, kes sama teenust pakub

Statistika: Postitatud Postitas will111 — 18 minutit tagasi

Teenused ja abi • Re: Kas keegi pakub tsikli "ostuabi" teenust ... kontroll+transport

Biker.ee -

Kalkuleerida ma oskan kasutaja "ranel" ... ära pane pahaks, aga kuidas sina arvutad, ma küll aru ei saa!

Ise kirjutad, et 313km üks ots ... ehk siis 626km edasi tagasi. Siis kirjutad et 9liitrit sajale. Kütuse kulu arvutame nii: 626km jagame 100km'ga (et saada üks ühik mille raames me liitreid arvestame) ja korrutame siis ühikule kuluva kogusega. 626/100=6,26 ... 6,26x9=56,34. Auto mis tarbib 9liitrit sajale võtab 626km läbimisel 56,34 liitrit kütust.

Kust kohast sa 125€ kütuse peale saad??? 125€/56,34liitriga=2,22€ liitri eest??? Tegelik kulu on 56,34x1,25€=70,425€ (lõpphind võib natuke muutuda, oleneb sellest kust ja mis hinnaga kütust osta, aga kindlasti ei ole liitri hind üle kahe euro!)

Võin ka teistpidi arvutada natuke lihtsamate numbritega sinu jaoks, et sa pointile pihta saaksid. 125 euro eest saab umbes 100 liitrit kütust. 100 liitri kütusega saab sõita 1000km kui auto võtab 10liitrit sajale. Meil on vaja sõita umbes 600km ... ehk siis sa kahekordistad ju tuimalt praegu kütusekulu!

Statistika: Postitatud Postitas ZuzLik — 32 minutit tagasi

Mootorrattad ja projektipäevikud • Re: Reverse trike, RT-1, 2020, saarlane

Biker.ee -

Tervitus.

Täna sai lõpuks laadimist mõõdetud:
Koormuseta tühikäigul ca 14,3V, 5000p/min ca 14,6V
Koormusega (lähituled ja gabariidid) tühikäigul 13,8V, 5000p/min ca 14,3V.
Manuaal annab lubatud vahemikuks 14,0...15,5V.
Ehk siis madalal pöördel põristades ja tühikäigul linnas foori taga tiksudes ei lae väga akut.
Täna võtsin ligi LED H4-d, nimivõimsus ühel 25W, koormus langeb poole võrra. Need tuleb nüüd korpustesse ära mahutada.

Lugupidamisega, saarlane.

Numbrite järgi nagu midagi valesti ju pole ehk minu rattal laeb umbes sama moodi. Kas aku ise on uus või juba enne kasutatud? Siin foorumis just üks starteri teema muutus akuvahetuse teemaks.

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — 34 minutit tagasi

Teenused ja abi • Re: Kas keegi pakub tsikli "ostuabi" teenust ... kontroll+transport

Biker.ee -

OT; Milleks tsikkel, kui pole aega isegi ostma minna?

Rsk kui tüütu on selline lahmimine. Kui minna ostma, siis juba auto ja haagisega (vaja need sebida vbl), bussiga või raisata sõbra aega transaks terve päev. Ja mille eest? Kohapeal selgub et “oi ma ei tea miks ei käivitu, aku vist kottis, no lükkame käima ja saad ikka osta!”

Pärast nuputad kust kurat uut starterit leida R1’le.

Ise käisin ka kunagi Tartus järel ühel. Jutu ja piltide järgi nii hea nii hea, vaid mõni kriim. Kohapeal lisaks muule jamale olid isegi esiaklmordid tolmukaitsmete juurest möksitud keemilise metalliga, et saaks proovisõidu ära teha enne kui asfalt ja riided täitsa märjad. Sain õnneks veel viimase Tlna suuna bussi peale ja krt rohkem teise linna järele ei lähe enne kui mõni kohalik sõber elementaarsed asjad üle vaatab.

Statistika: Postitatud Postitas oil — 38 minutit tagasi

Teenused ja abi • Re: Kas keegi pakub tsikli "ostuabi" teenust ... kontroll+transport

Biker.ee -

Polegi mingit garantiid vaja

Enamus moto- remondi/hooldus ettevõtteid pakuvad ju ostueelset kontrolli.
(Samuti pakuvad auto- remondi/hooldus ettevõtted ostueelset kontrolli)
Ei usu, et ükski neist mingit garantiid antud aktsiooniga kaasa pakub.

Mul on vaja lihtsalt, et keegi ratta visuaalselt üle vaataks, väikse proovisõidu teeks ja lihtsalt per*etunnetuse järgi ütleks kas ratast tasub osta või mitte. Kui ratast müüakse "- Hooldus tehtud! - Korralik ja ilus ratas!" siltidega, siis ma eeldaks, et ratas on korralik ja ma ei pea teda kohe remontima hakkama. Ehk siis nagu läheksid endale ratast ostma ... koha peal otsustad kas ikka tahad, või mitte.

No samas on mul võimalik lasta see ratas ka lambisel transpordifirmal ära tuua. Sellisel juhul ei tehta mitte mingit kontrolli rattale ja garantiid samuti ei pakuta ilmselgelt. Lihtsalt lootsin, et äkki keegi siit foorumist viitsiks aidata natuke ja ma arvan et 100€ päevarahana teenida pole ju ka kõige kehvem.

Statistika: Postitatud Postitas ZuzLik — 24 minutit tagasi

Pages

Subscribe to mootorratas.ee aggregator