Biker.ee

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Igasugu keerised, mille telg on maapinnaga risti, tahavad keerelda vastavalt oma asukohale ekvaatori suhtesl.
Kuidas on aga lugu horisontaalsete keeristega? Kas neil on ka lemmik-käelisus?Eo ole olemas sellist asja nagu "lemmik-käelisus" Pöörlemise suuna määrab ikka ja alati ainult jõudude vahekord.Päris nii ikka ei ole. Arvestades seda, et vanad Eestlased olid ikkagi targemad, kui praegused, siis ajal mil nad kella pöörlemise suuna leiutasid, siis kahtlemata arvestasid nad sellega, kuhu see kell looduse poolt pöörlema tahab hakata. Ei olnud mõtet hakata veel mingitele väljakujunenud jõududele vastu töötama, arvestades, et sel ajal oli elektrit veel raskem toota, kui praegu.

Statistika: Postitatud Postitas Krl — 44 minutit tagasi

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Igasugu keerised, mille telg on maapinnaga risti, tahavad keerelda vastavalt oma asukohale ekvaatori suhtesl.
Kuidas on aga lugu horisontaalsete keeristega? Kas neil on ka lemmik-käelisus?Eo ole olemas sellist asja nagu "lemmik-käelisus" Pöörlemise suuna määrab ikka ja alati ainult jõudude vahekord.

Statistika: Postitatud Postitas Maaks — 14 minutit tagasi

Tsiklite varuosad ja lisavarustus. MÜÜK • M: Tenere 700 kohvriraam (Givi)

Nimetus: Givi SR2145, Tenere 700

Ostuhind oli ca 140€ + saatmine. Paigaldus ei olnud liiga keeruline, plastikud maha ja muu on ainult poltide keeramine. Selle jupstükiga ei tulnud kohvriplaati kaasa. Ma võin enda Givi monokey M5 plaadi juurde anda +10€ eest. Hästi tugev ja korralik tagakohvriraam on, millele saab osta veel juurde Kivi küljekate raamid

Seisukord: väga hea

Hind: 75
Minu telefon/e-mail: 56995917, sten.saarits@artun.ee
Asukoht: Tallinn

Statistika: Postitatud Postitas stsenarist — 2 minutit tagasi

Mootorrataste müük • M: Honda Transalp 700 V2 '08

Mark ja mudel: Honda Transalp XL700v
Kubatuur: 700
Võimsus: (kW)
Aasta: 2008
Värvus: must raam, veinipunased plastikud
Sõiduki läbisõit on 99053 – äsja vahetatud mootor, mille läbisõit on umbes 30 000 (Motard OÜ vahetatud).

Motikal on kevadel tehtud täishooldus amortidele (kevad 2023), äsja paigaldatud uus õli- ja õhufilter ning mootoris on uus mootoriõli (sügis 2023), vahetatud tagarattalaager ja tagumised piduriklotsid (juuni 2023).

Motikaga tuleb kaasa: kohvriraamid, kaks küljekohvrit Kappa 22L, kukkumisrauad, keskjalg, käekaitsed, tuuleklaasi pikendus, mobiilihoidja ja laadija.

Rehvid: ees Heidenau K60, taga Mitas E07+.

Ratas sõidab hästi ja on valmis järgmiseks reisiks, hooldatud Moto Worksis

Hind: 3999

Asukoht: Motoworks, Tallinn

Küsi lisa: 55595315 või 56676348

Statistika: Postitatud Postitas stsenarist — 13 minutit tagasi

Uudiseid ja teateid kogu maailmast • Re: MargusMoto videod

See entusiastlik kõkutus, kui kätte saadud ratta käima panid See entusiastlik kõkutus oli täna uuesti kui lõpuks olid teed piisavalt kuivad ja soojad ning sain esimest korda Urban seadest normaalsesse Race seadesse lülitada. Ilmselt platseebo effekt, aga minu meelest oli lisaks paremale minekule kohe ka hääl natuke karusem

Statistika: Postitatud Postitas MargusMoto — 47 minutit tagasi

Mootorratastest üldiselt • Re: Benelli ja CFMOTO

TeemavälineCFMoto probleemidest, eriti lolli nurga alt võrreldes, Google otsing:
cfmoto,bike,problem =929 000 tulemust
suzuki,bike,problem =25 200 000 tulemust
Järeldus Suzuki on 25x sitem ratas
Ja Yamaha on veel sitem , aga sellegipoolest parem kui Honda
yamaha,bike,problem =30 500 000 tulemust
honda,bike,problem =35 500 000 tulemustNo, kui nüüd tuua sama võrdlus vigade ja garantiiremondiga, siis Samsungi külmikuid käib oluliselt rohkem garantiis kui MIELE...
Lihtsalt seda kurivaimu samsungit on müüdud 1mil rohkem.

ISe pole samuti CFMoto tehnikat omanud, kui hea sõber küll. ATV oli tal tutikas võetud - no lagunes igast otsast. Kuigi ei käinud teist metsas uputamas. Nüüd vahetas vanema Yamaha vastu välja ning samades tingimustes on murevaba.

Statistika: Postitatud Postitas hmm — 20 minutit tagasi

Mootorrattad ja projektipäevikud • Re: "Project Morocco 2024"

Minu KTM 640 Adventure on nüüd taas sõidukorras ja esimesed ringid Jägala kandis tehtud. Tunne on hea. Mootor nagu uus, amordid Soomes taastatud, mida veel tahta. Siin pikemalt mida tehti mu tsikliga talvel:

https://www.projectmorocco2024.com/Kas värskete laagrite ja ketiga sai masin natuke vibravabam ka või on endiselt ilge kivipurustaja? Olen ise ka kunagi sama rattaga sõitnud - tagasi vaadates tundub nagu Stockholmi sündroom - oli natuke piinarikas. Vedrustus ja üldse juhitavus on üle prahi (eriti arvestades mudeliaastat) aga see vibra… See on üle mõistuse

Statistika: Postitatud Postitas morse — 11 minutit tagasi

Mootorratastest üldiselt • Re: Benelli ja CFMOTO

Plaan soetada ATV töö tegemiseks (talvel lund lükata ja metsast mõni puu välja tuua). Mülkasse uputada plaani ei ole. Vaatasin erinevaid mudeleid ja võtab kukalt sügama. Oskab keegi midagi oma kogemusest soovitada?Omal 3.a. CF520L eps, katki pole läinud.Läbisõit mingi 500 kandis,põhiliselt lund lükanud ja teinekord poes käinud.Ühepütasel jaksu on,enne kaob pidamine kui jõud.Ei näinud mõtet pea 2x kallimal V2 mootoriga isendil mis ainult umbes 20kg raskem et tal mingi eelis oleks.

Statistika: Postitatud Postitas franz125 — 41 minutit tagasi

Mootorratastest üldiselt • Re: Benelli ja CFMOTO

See on õige, et tänu hinnale on "hiinakaid" ostetud kõvasti. Samas omal ajal oli näieks ka Suzuki King Quad Eestis korralikult müüv masin aga probleeme väga polnud. Esialgu oli vist osadel kehva massi teema ja akud surid. Hiljem saadi sellele lisajuhtme paigaldusega lahendus ja probleem kadus. Esimesega sõitsin läbi üle 10k ja probleeme praktiliselt polnud.

Statistika: Postitatud Postitas Ain — 23 minutit tagasi

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Tehnoülevaatus ja müratase

Soomlastel on mingi rakis mõõtmiseks. Üks keerab gaasi, teine mõõdab ja kolmas paneb kõik täpselt kirja. Kui tulemused klapivad, siis lähvad andmed stardinimekirja ja võistleja saab stardiloa. Kui testi ei läbita tuleb minna bussi juurde ja hakata käepärastest vahenditest, nagu õllepurk vms DB killerit leiutama. Terve ja korras sumpaga testi läbimine pole probleem. Tühjaks põlenud ja lahtiste sõeltega löögile ei pääse üldiselt. Mingit sorti tuuningsumpsid pole traielis teema enamasti.

Statistika: Postitatud Postitas 701 — 36 minutit tagasi

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Tehnoülevaatus ja müratase

TeemavälineOmavahel öeldes krossirajal on hea kui Akrapovitsh all lõugab, see lisab väheke pauku juurde ja kuuled kohe kui midagi valesti (käik vms) Ka krossikatel mõõdetakse juba ammu enne võistlusi db, kas just igal riigisisel, aga suurematel võistlustel ja rahvusvahelistel kindlasti.Ma enne starti mõõtmisi ei ole näinud ise (mis ei tähenda, et seda ei tehta), aga pistelist kontrolli sõidust tulles küll. Äkki see selleks, et sõites midagi "kogemata" küljest ei lendaks
EDIT FIM reeglid müra mõõtmiseks on natuke teised kui TÜV-is
EDIT2 Kui juba tarka panemiseks läks, siis otsisin välja ka lubatud dB-d. Mu üllatuseks on stardis lubatud 114dB ja finišis 115dB (2021a reeglid)

Statistika: Postitatud Postitas Maaks — 22 minutit tagasi

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Tehnoülevaatus ja müratase

Omavahel öeldes krossirajal on hea kui Akrapovitsh all lõugab, see lisab väheke pauku juurde ja kuuled kohe kui midagi valesti (käik vms) Ka krossikatel mõõdetakse juba ammu enne võistlusi db, kas just igal riigisisel, aga suurematel võistlustel ja rahvusvahelistel kindlasti.Sommid traieli võistlusel kah mõõdavad üsna usinalt. Nad võivad oma raja kasutusloast ilma jääda, kui kisa normist suurem.

Statistika: Postitatud Postitas 701 — 38 minutit tagasi

Mootorratastest üldiselt • Re: Benelli ja CFMOTO

Olen jälginud nende atv teemat ja kui vaadata mis vigasi neil on ja kui palju siis tundub suht masendav. Kui keegi püüab rääkida, et sama on ka japsidel siis se jutt ei päde. Omal pikk kogemus Suzuki, Yamu ja Can- amiga.. ja selliseid vigu ja nii palju kindlasti nn. margipillidel ei ole. Sama siin! Jaapanlased on üldse lihtsama ehitusega ja sellest tulenevalt ka töökindlamad. Samas tunduvad need kuidagi "vanaaegsed" sageli. Ongi kuidagi nagu eraldi.
Ameeriklastel on igasugu "imevigu" küll ja veel. Peale selle suurest võimsusest tingitud purunemised. Kohati kosmiline varuosade hind ja tarneaeg. Et suht masendav tõesti. Hiinlastel on rohkem mingite detailide kvaliteedivigu, samas on varuosad enamasti laos võtta ja tihtipeale ei maksa need kah suurt midagi võrreldes margipillidega.
Paraku turuosa räägib oma. Viimastel andmetel umbes 70 % müüdud ATVdest Eestis on CFid. Ülejäänud 30% on kõik teised kokku. Seega pole ime, et on kuulda, kui ühel või teisel midagi uhtus. Kui ei juhtu, siis ka ei räägita.

Statistika: Postitatud Postitas 701 — 44 minutit tagasi

Mootorratastest üldiselt • Re: Benelli ja CFMOTO

Plaan soetada ATV töö tegemiseks (talvel lund lükata ja metsast mõni puu välja tuua). Mülkasse uputada plaani ei ole. Vaatasin erinevaid mudeleid ja võtab kukalt sügama. Oskab keegi midagi oma kogemusest soovitada?

Statistika: Postitatud Postitas ovaaP — 58 minutit tagasi

Müük - motokiivrid, kindad, tagid, saapad, jne • M: ProBiker PR-12 tekstiiljakk ja püksid suurus 50 (M)

Nimetus: PROBIKER PR-12 tekstiilkomplekt suurus 50 (M)
Kirjeldus: hea, kerge ja mugav suvine sõidukomplekt
* SC kaitsmed - selg, küünarnukid, õlad, põlved, puusad
* lukuga vihmavooder
* täispikk jaki ja pükste ühenduslukk
* sobib pikkusele 170-180 kaaluvahemikus 70-80 (eeldusel, et kaal ei ole kõik vöökohta kolinud)

Seisukord: kasutatud, väga korralik, värskelt puhtaks pestud ja kõik üle kontrollitud
müün kuna jäi endale väikseks

Hind: 150 euri, pakiga saatmisel lisandub 10 euri saatmiskulu
Minu telefon/e-mail: 5185578
Asukoht: Tartu

Statistika: Postitatud Postitas kalleu — 11 minutit tagasi

Pages