Biker.ee

Sõidu- ja lisavarustus • Milline sõidu jope???

Millise sõidu jope ostaksite kui eelarve on ca 800€.

*tekstiilist
*veekindel kohe esimesest kihist (ilma eemaldatava veekindla kihita, ilmselt Gore-Tex jne.....)
*kaitsmete olemasolu pole oluline, kaitsmevest olemas
*soe vooder (ilmselt eraldi kihina)

Kõik muu on ilmselt iseenesest mõistetav selle raha eest (ventilatsioon, piisavalt taskuid jne). Päris suvin on olemas, suund rohkem jahedatele (ja niisketele) ilmadele.


Googeldades võib hulluks minna, iga l*ts kiidab oma *****

Statistika: Postitatud Postitas rundll — 23 minutit tagasi

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Kas kellegil bifacial päikesepaneele ka on asendatud? Sooviks veidi infot kas tasub võrreldes tavalistega? Endale plaanis nädala kahe pärast paneele juurde panna… Hetkel siis tavalisi 9 katusel…Kevadel saan loodetavasti oma magistritöö anda sel teemal, aga lühidalt. 1 paneel tagakülg nominaal 70W on tootnud suht ideaaloludes mai keskpaik kuni sept keskpaik 48kWh.

Statistika: Postitatud Postitas ranel — 55 minutit tagasi

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Samas e-teenuses on need mõõdud kõik näha, mida tehas soovitab või mis on tüübikoodi järgselt valikus, kuid see pole mu meelest enam kohustus.Kuskohas need näha on? E-teenus -> sõiduki taustakontroll? Seal pole muhvigi, 1 mõõt.

Statistika: Postitatud Postitas M.T. — 42 minutit tagasi

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Kas kellegil bifacial päikesepaneele ka on asendatud? Sooviks veidi infot kas tasub võrreldes tavalistega? Endale plaanis nädala kahe pärast paneele juurde panna… Hetkel siis tavalisi 9 katusel…

Statistika: Postitatud Postitas kaimex — 33 minutit tagasi

Kross ja enduro • Re: Krossitreeningut orgunnib Reinuvader. LAPSED & TÄSIKSVANUD (juuli lõpp-aug algus). Tule ka!

See pole lipalapa. Tänapäeva noored ikka panevad lääpa või whipivad Ma ikka esimest korda motokrossi ei näe...
Päris kaugelt on ikka näha kui üle võimete sõidetakse, et tagaratas soones ja esiratas soonte vahel hüppesse aga jumala eest et ma nüüd üle saaks ikka kasvõi käpuli!
Ja sellest tunneb ka ära kui maandumisel jalad maha käivad ning rada kitsaks jääb.
Kunagi ammu ikka räägiti, et võistlusel sõidetakse kuni 80% oma võimetest ning eriline tähelepanu oli, et oma füüsilisi võimeid õieti hinnata ja valida tempo millega jõuab lõpuni sõita, jättes viimaseks ringiks varu, mitte et eelviimasel ringil lastakse tsikkel alt ära...Eks see on natuke valus teema aga eks seal on suur osakaal ka lastevanematel kes tahavad, et võsuke koha kiiresti tulemusi hakkaks tegema. Omamata ise krossialaseid kogemusi ja arusaamata et ilma korraliku tehnikata üritades kiiresti sõita on vigastused kerged tulema. Isegi võstlustel korduvalt näinud kui laps laseb tsikliga lippadilappadi, aga vanemad karjuvad raja kõrval gaasi, gaasi. See muidugi natuke teine teema aga see mida Jüri teeb on väga tänuväärne asi, kuna kindlasti annab harrastajatele, lastele, nende vanematele ja isegi kaupmeestele uut infot.

Statistika: Postitatud Postitas 042083 — 8 minutit tagasi

Kross ja enduro • Re: Krossitreeningut orgunnib Reinuvader. LAPSED & TÄSIKSVANUD (juuli lõpp-aug algus). Tule ka!

See pole lipalapa. Tänapäeva noored ikka panevad lääpa või whipivad Ma ikka esimest korda motokrossi ei näe...
Päris kaugelt on ikka näha kui üle võimete sõidetakse, et tagaratas soones ja esiratas soonte vahel hüppesse aga jumala eest et ma nüüd üle saaks ikka kasvõi käpuli!
Ja sellest tunneb ka ära kui maandumisel jalad maha käivad ning rada kitsaks jääb.
Kunagi ammu ikka räägiti, et võistlusel sõidetakse kuni 80% oma võimetest ning eriline tähelepanu oli, et oma füüsilisi võimeid õieti hinnata ja valida tempo millega jõuab lõpuni sõita, jättes viimaseks ringiks varu, mitte et eelviimasel ringil lastakse tsikkel alt ära...

Statistika: Postitatud Postitas 2715 — 49 minutit tagasi

Motomatkamine • Re: DSV mootorrataste transport Euroopasse

Tänan DSV´d ja Veiko Artel´it kes korraldas veo. Soovitan soojalt, kui soov oma aeg/km panna reisi nautimisele. Saad juurde väärtuslike km umbes 1000-1500 või ega 3-6 päeva
Kes aga tahavad jätkuvalt samu teid(minu puhul 10 aastaid järjest) umbes 1500 minnes ja teine 1500 tulles nimetada motomatkamiseks/reisimiseks. Need äge pöörake minu sõnadele tähelepanu!

Statistika: Postitatud Postitas Sepp1 — 17 minutit tagasi

Kross ja enduro • Re: Krossitreeningut orgunnib Reinuvader. LAPSED & TÄSIKSVANUD (juuli lõpp-aug algus). Tule ka!

2715 kirjutas: ↑R Sept 23, 2022 8:38
Nagu näha siis nüüd on kõike saada millest vanasti ei teatudki.
88 aastal kui esimest korda lasti krossiminski peale sõideti kiivriga kuhu tehti ise nokk ette ja prillid oli juba luksus ning jalanõudest olid kirsad kõige lähem asi krossiks, millele sai istme vahtkummist sisetald lõigatud et ta jalga sobiks tihedalt ning varvastele jäi ruumi paar cm.
Mis aga selle juures vaieldamatu väärtus oli, et kõik teadsidki, et kui kukud saad haiget.
Esiteks õpetas see pehmelt kukkuma et pead maha ei pane ja põlvi ei lõhu ning kiirus ei saanud oskusest ette jõuda.
Nüüd aga krossil käid vaatamas siis hüppesse minnakse lipalapa, kellelgi läheb tsikkel sirgel alt minema ja lendab vastassuunas rajale nagu enamvähem iga käidud võistlus silma jääb.
Paar korda pandi ka väikse kukkumise peale pea ees maasse nagu tahaks sukelduda ja eks sellest ka vajadus kõige selle kraami järele.
Vanasti seda ei tehtud ja alati püüti koos tsikliga kukkuda, kuna see võtab palju energiat omale ja ei saa ta ka inimesele peale sattuda.
Lenksust aga lahti lased siis võib selle otsa kukkuda...
See pole lipalapa. Tänapäeva noored ikka panevad lääpa või whipivad

Üks tähelepanek teemas "tänapäeva noored"...on muidugi igasuguseid aga mega väikemees oli möödunud nädalavahetusel Viljandimaal, Holstre-Nõmme MMM motokrossil, kus ägedaima hüppe võistluse, seal rajal kõige pikemal platool, pani kinni väike kutt 65cm3-sel GasGas-il!!! "mees" pani hüppe lõdvalt üle, ja õhus tõmbas pilli veel nö küünlasse, lenks vastu rinda ja hüppe lõpus surus ilusti otsa alla! Seda oli nii äge vaadata, et müts maha.

Statistika: Postitatud Postitas reinuvader — 12 minutit tagasi

Mootorrataste müük • M: Suzuki Savage 650

Mark ja mudel: Suzuki Savage 650
Kubatuur 650
Võimsus: (kW)23
Aasta: 1998
Värvus: must
Läbisõidunäidik: 32144

Varustus, lisad, muu info: hooldatud ratas kaasa kotid-nahast ja teine lenks mis näha viimasel pildil

Hind:2300

Asukoht:Saue vald

Telefon: 56631237
E-mail:priit.cou@mail.ee

Statistika: Postitatud Postitas coupriit — 25 minutit tagasi

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Ülevaatajailt endilt kuulnud, et M1 ja erakasutuses autodel seda passis olevat rehvimõõtu väga piinliku täpsusega ei kontrollita, kui just laiuse/kõrguse suhe või kiirusindeks väga mööda pole.Mu praegusel on passis ÜKS mõõt, uksepostil terve rida (4 suurust pluss erinevad laiused). Esindus kommenteeris - TÜV ei käi passi järgi (rehvide osas) vaid autotootja info järgi. Nii ma siis kasutangi suvel ja talvel erinevaid mõõte. Jutt algas küll indeksitest...Täna ei kanta enam rehvimõõtu passi ehk siis juba üsna mitu aastat pole seda seal. Isegi veokatel ja bussidel pole seda seal kirjas. Samas e-teenuses on need mõõdud kõik näha, mida tehas soovitab või mis on tüübikoodi järgselt valikus, kuid see pole mu meelest enam kohustus.

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — 4 minutit tagasi

Kross ja enduro • Re: Krossitreeningut orgunnib Reinuvader. LAPSED & TÄSIKSVANUD (juuli lõpp-aug algus). Tule ka!

Nagu näha siis nüüd on kõike saada millest vanasti ei teatudki.
88 aastal kui esimest korda lasti krossiminski peale sõideti kiivriga kuhu tehti ise nokk ette ja prillid oli juba luksus ning jalanõudest olid kirsad kõige lähem asi krossiks, millele sai istme vahtkummist sisetald lõigatud et ta jalga sobiks tihedalt ning varvastele jäi ruumi paar cm.
Mis aga selle juures vaieldamatu väärtus oli, et kõik teadsidki, et kui kukud saad haiget.
Esiteks õpetas see pehmelt kukkuma et pead maha ei pane ja põlvi ei lõhu ning kiirus ei saanud oskusest ette jõuda.
Nüüd aga krossil käid vaatamas siis hüppesse minnakse lipalapa, kellelgi läheb tsikkel sirgel alt minema ja lendab vastassuunas rajale nagu enamvähem iga käidud võistlus silma jääb.
Paar korda pandi ka väikse kukkumise peale pea ees maasse nagu tahaks sukelduda ja eks sellest ka vajadus kõige selle kraami järele.
Vanasti seda ei tehtud ja alati püüti koos tsikliga kukkuda, kuna see võtab palju energiat omale ja ei saa ta ka inimesele peale sattuda.
Lenksust aga lahti lased siis võib selle otsa kukkuda...See pole lipalapa. Tänapäeva noored ikka panevad lääpa või whipivad

Statistika: Postitatud Postitas 042083 — 31 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Abi üliõpilastööle

Kui üsimustikud on korrektselt viidatud, siis on ju kõik täiega koššer. Keegi ei hakka ju iga suvalise koolitöö jaoks uut küsimustikku välja töötama. Töökindla küsimustiku genereerimine oleks ise juba seminaritööst mahukam ettevõtmine.

Statistika: Postitatud Postitas bezdomn6i — 6 minutit tagasi

Pages