Biker.ee

Sherco ST1.25 0.125 2011

Kui soovid mootorrattaga sõitmisele kulutada minimaalselt aega ja raha, kuid saada vastu võimalikult palju, on parim lahendus traiel.
Võid harjutada koduhoovis seismist ja keeramist või aia taga kivihunnikus turnida - oskused tulevad mõlemal juhul.

Vähe sõitnud ja väga heas korras traiel nii täiskasvanud algajale kui noorele.
Vajab kasutamisel minimaalselt hooldust, Rehvid peaaegu uued. Kaal 68kg.
Kaasa 2 tagumist porilauda. (Siiani pole vaja läinud)

Hind 1900EUR.
kontakt: info ät mootorratas.ee

Müük - motokiivrid, kindad, tagid, saapad, jne • Re: M: varustus enampakkumisega

Nimetus: Sinisalo vest XL
Kirjeldus: Ostetud kunagi 2015-2016
Seisukord: aegajalt suvel palavaga kantud, korralik.

Nimetus: Evolution L püksid
Kirjeldus: Ostetud motodepoost kunagi 2013-2014, soevooder eemaldatav, kile vihma jaoks sammuti eemaldatav.
Seisukord: Kerge kukkumise läbi elanud, paremal jalal kerged kriimud.

kas need eraldi liiguvad ? pakuks 50 nende kahe eest

Statistika: Postitatud Postitas andu — 29 minutit tagasi

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Jõud jagatud massiga ongi kiirendus ju, Issanda ristike küll, see on reaalselt põhikooli materjal... Enne rulli on ju kaaluplaat, see mõõdab massi, rull mõõdab pidurdusjõu, ehk stend kokku mõõdab kiirenduse. Olgugi, et mõneti virtuaalse, sest sõiduk ise ei liigu mõõtmise käigus. Aga kui sa saad pärast rullidel käiku pihku paberi, kus on kirjas näiteks "pidurite efektiivsus 86%", siis see tähendab sama, mis lenksuvidinaga mõõdetud 0,86g ja minuarust võib neid võrrelda vabalt jõuludeni, mingeid põhimõttelisi probleeme ei ole.

Seda Maitene-t soovitan ka külastada, kust see "netist leitud" jutt pärit on, saate oma raha eest pool tundi sarnast mokalaata nautida ja siis nac aja pärast teist korda veel, kui kordusülevaatusele tuled

Statistika: Postitatud Postitas Jesper — 31 minutit tagasi

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Ma ei tea, kuidas see rullikute osa täpselt konstrueeritud on, eraldiseisvalt mõõdab see jah jõudu, aga kogu stendil läbitud mõõteprotseduur koos kaalumisega väljastab sisuliselt sellesama kiirenduse, mida lenksu peal olev karp mõõdab. Lihtsalt natuke rohkem ringiga ümber nurga (see lenksul olev kiirendusmõõtja ei mõõda ka kiirendust, vaid teadaoleva massiga kehale mõjuvat jõudu), aga ma ei näe mingit sisulist põhjust, miks neid ei peaks võrrelda saama.

Põhimõtteliselt töötab see rullidega mõõtmine nagu Dynopink.Mootor ajab rulle ringi ja rullid üritavad hoida sama kiirust pidurit andes.Nii elektrik ei ole et oskaks öelda mida siis seal tõstetakse pinget või voolu või võimsust aga igatahes saab sealt rehkendada palju njuutoneid pidurdamiseks vaja läks.ja telje massi on vaja teada ilmselt sellks et mingilgi määral arvestada hõõrdejõudu ja siis sellekaudu kogu seda elektrit juhtida.Lõppühikuks on vist mälu järgi ikka njuutonid(pole ammu enam ühtegi testi teinud)

netis leidus selline jutt

Tehnoülevaatusel kontrollitakse autode pidureid rullstendidel millede tööpõhimõte on kõigil ühesugune. Piduristend mõõdab rataste pidurdusjõudusid ja seejärel analüüsib saadud mõõtetulemusi ning võtab iseseisvalt vastu otsuseid arvestades auto kaalu (esitelg, tagatelg ja ka kogu auto kaal).
Piduristendi testirullide elektrimootorid asuvad liikuval alusel mis on omakorda ühendatud hoovastiku abil dünamomeetriga. Pärast seda kui elektrimootorid on pannud stendirullid pöörlema, hakkab arvuti kohe andmeid salvestama. Kui auto ratast pidurdatakse siis on elektrimootoril raskem piduristendi rullikuid ringi ajada ja sellega tahab elektrimootor nihkuda. Mootori alus on ühendatud hoova abil dünamomeetriga mis mõõdabki pidurdusjõudu njuutonites (kilod saame siis kui jagame mõõtetulemuse 9,81 ja ega väga palju mööda ka ei pane kui jagame lihtsustamise mõttes 10-ga).

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — 53 minutit tagasi

Müük - motokiivrid, kindad, tagid, saapad, jne • Müüja varustus

Kappi sai tühjendus tehtud ja kuna ratas 2a tagasi müüdud ja siiani kapis seisma jäänud täis varustus üle, äkki kellegil huvi. Hea oleks kogu kupatus korraga lahti saada (ise olen 185pikk ja 95kg)

Nimetus: Spyke kobme suurus 56
Kirjeldus: Sai kunagi ostetud siit foorumist, pakun 2015, palju ise sõitnud ei ole, rajal ei käinud, kukkunud ei ole.
Seisukord: Uued slideridostsin ise sinna juurde. Kombe lukuga jama nüüd kui kapist võttes proovisin, enam ei saa päris kinni, pooleni siis hakkab lukk pooma.

Nimetus: Forma 44 saapad
Kirjeldus: ostetud motodepoost kunagi 2013-2014
Seisukord: Kasutatud

Nimetus: Evolution L püksid
Kirjeldus: Ostetud motodepoost kunagi 2013-2014, soevooder eemaldatav, kile vihma jaoks sammuti eemaldatav.
Seisukord: Kerge kukkumise läbi elanud, paremal jalal kerged kriimud.

Nimeus: Axo tagi XL
Kirjeldus: Ostetud motodepoost kunagi 2013-2014, soevooder eemaldatav, kile vihma jaoks sammuti eemaldatav.
Seisukord: Kerge kukkumise läbi elanud, paremal küünarnukil väike auk, kriipud paremal käel.

Nimetus: Oxford kindad XL
Kirjeldus: Ostetud motodepoost kunagi 2016-2017
Seisukord: Vähe sai nendega sõidetud, korralikud.

Nimetus: Lazer DaytonGL helmet L 59-60
Kirjeldus: Ostetud motodepoost kunagi 2013-2014
Seisukord: Muidu korralik aga ajaga kriimud peal. Musta visiiriga kaasas uus läbipaisteb visiir fogiga.

Nimetus: Can helmet 57-58
Kirjeldus: ca 20-30x kasutatud
Seisukord: Lühikesed tln tiirudel mitte pikka maad, korralik.

Nimetus: Sinisalo vest XL
Kirjeldus: Ostetud kunagi 2015-2016
Seisukord: aegajalt suvel palavaga kantud, korralik.

Nimetus: Sinisalo põlvekaitsmed
Kirjeldus: Ostetud kunagi 2015-2016
Seisukord: aegajalt suvel palavaga kantud, korralik

Hind: Alghind 40euri kogu kupatus ja 10.04 kell 15:00 paneb lukku parimale pakkujale kui nii modedele sobib posti tegemine
Minu telefon/e-mail: 56615091/joonas.source@gmail.com
Asukoht: Kiili, Tln

Statistika: Postitatud Postitas Source — 36 minutit tagasi

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Ma ei tea, kuidas see rullikute osa täpselt konstrueeritud on, eraldiseisvalt mõõdab see jah jõudu, aga kogu stendil läbitud mõõteprotseduur koos kaalumisega väljastab sisuliselt sellesama kiirenduse, mida lenksu peal olev karp mõõdab. Lihtsalt natuke rohkem ringiga ümber nurga (see lenksul olev kiirendusmõõtja ei mõõda ka kiirendust, vaid teadaoleva massiga kehale mõjuvat jõudu), aga ma ei näe mingit sisulist põhjust, miks neid ei peaks võrrelda saama.

Põhimõtteliselt töötab see rullidega mõõtmine nagu Dynopink.Mootor ajab rulle ringi ja rullid üritavad hoida sama kiirust pidurit andes.Nii elektrik ei ole et oskaks öelda mida siis seal tõstetakse pinget või voolu või võimsust aga igatahes saab sealt rehkendada palju njuutoneid pidurdamiseks vaja läks.ja telje massi on vaja teada ilmselt sellks et mingilgi määral arvestada hõõrdejõudu ja siis sellekaudu kogu seda elektrit juhtida.Lõppühikuks on vist mälu järgi ikka njuutonid(pole ammu enam ühtegi testi teinud)

Statistika: Postitatud Postitas franz125 — 59 minutit tagasi

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

See on tootja poolt ammu välja arvutatud, kui palju jõudu on vaja rakendada, et soovitud kiirendus saavutada. Kõik need kõrvaltegurid, millest ka siin on jahutud muudavad kiirenduse reaalse mõõtmise nii ajuvabaks ürituseks, et seda pärismaailmas teha pole küll mõtet. Vähemalt mitte peale seda, kui sõiduk juba tootmisse või arvele on lastud.

Statistika: Postitatud Postitas Krl — 10 minutit tagasi

Pages