Biker.ee

Sõidu- ja lisavarustus • Re: Universaalne tuulesuunaja

Lisaks proovi ka tuuleklaasile pukside panekut, et alt tuleks ka tuult peale. Mul see kõrgendus tegi vist pisut paremaks, puhus kiivrisse ikka, aga lisaks tuuleklaasi tõstmine cm või nii tegi imesid

Statistika: Postitatud Postitas Margit — 28 minutit tagasi

Müük - motokiivrid, kindad, tagid, saapad, jne • M: kiiver M suurus, Cassida Apex

Nimetus: Cassida Apex
Kirjeldus: valge (mitte jawa kirjadega), sisemise päiksevisiiriga, 1500kg, M suurus, kasutamata pinlock 70 clear kaasa
Toodetud tsehhis: https://cassidahelmets.eu/default.asp?c ... ltext=apex

Seisukord: ostetud lätist 17.06.2022 reisi jaoks asendus kiivrina, sest oma kiiver ununes maha.
Kasutatud 18-23.06 1668km jagu, kogu aeg kiivrisukk peas. Hooldasin e. pesin sisemised põsepadjad, sest need puutusid nahaga kokku (otsest vajadust polnud aga kui juba). Kiivril veel uue kiivri lõhn sees.
Mõned väiksemad kriimud on tekkinud, kui sai kiivrit paigutatud rattal erinevatesse kohtadesse.

28 kraadise kuumaga sõites seest kuumaks ei läinud.

Hind: 80€
Minu telefon/e-mail: 5211502, kirjuta ps.
Asukoht: Rakvere

Statistika: Postitatud Postitas hmm — Täna, 17:23

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Hind oli 32 senti/tk ja kuna oli vaja 20-30 tk, siis antud juhul kallim hind ei olnud probleem. Minu kui "pühapäevakeevitaja" jaoks tundus olema üsna hea elektrood, hea süttimine, stabiilne põlemine jms. See kirjelduses olev info on tõsi: elektrood keevitab suurepärase pehme kaarega, tulemuseks sile pritsmevaba särav keevisõmblus. Samuti on tõsi: keevitamiseks kõigis asendeis v.a. ülevalt alla. Ülevalt alla tõesti ei õnnestunud, aga ega üldiselt ma vertikaalselt keevitamisega (ka külje suunas) hästi hakkama ei saagi.
Aparaadiks oli see: https://www.stokker.ee/elektrood-keevit ... hyphen1-le Hiljuti ostsin, ei oska kurta midagi. Tegelikult oleks piisanud ka väiksema vooluga aparaadist (näiteks https://www.stokker.ee/elektrood-keevit ... hyphen1-le ) kuna üle 2,5 mm elektroodi ei kasuta, aga võtsin igaks juhuks nö. väikese varuga kuna peab ka arvestama seda, et maksimaalse vooluga saab suhteliselt vähe aega keevitada (antud aparaadil näiteks 65 A-ga saab 100% ajast keevitada, 85 A-ga 65%, 200 A-ga 10%). Ilmselt ka aparaadi elueale on pigem kasuks kui teda koormata suhteliselt väikese %-ga maksimaalsest võimalikust. Samas need vahed väiksema (155 A) aparaadiga ei ole suured, väiksemaga 100% ajast saab 65 A asemel keevitada 55 A-ga. Mainitud 1,6 elektroodi jaoks oli vaja kõigest 30-35 A.

Statistika: Postitatud Postitas Turist — Täna, 10:21

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Re: Karburaatori abi

Lahja seguga on teinekord juhtunud, et lööb väntvõlli tihendi pahupidi.
Nimelt silindrisse jääb tuli kuni ülevoolude avanemiseni ja leek jõuab karterisse, mispeale tekib "kerge" rõhutõus.
On ka klapilehti puruks löönud üks pritsega 300cc KTM.
Mis tal viga on ei tea isegi esindus, kuid üle 5-6 käivituse külmalt ta aevastab tihendi eest.
Pritsega ratta rõõmud...

Statistika: Postitatud Postitas 2715 — Täna, 09:04

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Roostevabaga võiksiki rahulikult ka tavalist terast lasta, kui ta raip nii kallis ei oleks. Lisaks naised saunas rääkisid, et sellega saab hädapärst ka malmi keevitada.Malmi jaoks keerati ümber elektroodi vasktraat...

Statistika: Postitatud Postitas yeekim — Täna, 05:53

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

kui pappi on siis võib vabalt rv filleriga musta keevitada. keevis jääb hea, ilus, peab paremini roostele vastu + liide jääb plastsem ja vastupidavam. mingeid märkimisväärseid miinuseid (peale hinna) minuteada ei ole.

Statistika: Postitatud Postitas will111 — Täna, 03:12

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Mida ütlete kui selle roostevaba elektroodiga nö. tavalist terast keevitada? https://elgawelding.com/wp-content/uplo ... rev-27.pdf
Oli vaja 1,6 mm elektroodi (10 A kaitsme korral jämedama elektroodiga ei kannatanud keevitada ja materjal oli ka suhteliselt õhuke) ja see oli ainuke saadaolev variant, mis ei olnud mingis megasuures pakendis (sai tükikaupa osta), millest enamus mul lihtsalt seisma jääks ja müüja sõnul pidavat nagu sobima ka tavalise terase jaoks, aga otseselt seda välja lugeda kusagilt ei oska.Sobib kenasti ja lisaks õmbluskoht ei lähe rooste.

Statistika: Postitatud Postitas ranel — Täna, 00:37

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Re: Karburaatori abi

Ma tegin täna siis ikkagi selle töö ära ja võtsin ikkagi magneeto maha, tõesti mehed, teil oli õigus!
Väntvõlli simmer oli täitsa katki, osaliselt lausa tükk puudu. Huvitav millest selline asi sai tekkida? Kas kuuma saamisest?

Igatahes ostan uue simmeri ja vaatan kuidas kärab, eks siis annan teada.

Suured tänud, et siin forumis selliseid abilisi on.
16aastase poisi pea ei ole veel igas asjas nii nupukas ja tark nagu mõndadel meestel siin (kogemusi veel vähe) .

Statistika: Postitatud Postitas Karl32 — Täna, 00:19

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Mida ütlete kui selle roostevaba elektroodiga nö. tavalist terast keevitada? https://elgawelding.com/wp-content/uplo ... rev-27.pdf
Oli vaja 1,6 mm elektroodi (10 A kaitsme korral jämedama elektroodiga ei kannatanud keevitada ja materjal oli ka suhteliselt õhuke) ja see oli ainuke saadaolev variant, mis ei olnud mingis megasuures pakendis (sai tükikaupa osta), millest enamus mul lihtsalt seisma jääks ja müüja sõnul pidavat nagu sobima ka tavalise terase jaoks, aga otseselt seda välja lugeda kusagilt ei oska.

Statistika: Postitatud Postitas Turist — Eile, 21:59

Vaba teema • Re: Hälvik- Mootorratturid

Selline totter naljakas juhtum oli. Sõitsin täna autoga Tallinna ringteel suunaga Narva mnt- Pärnu mnt ja kuskil Jüri ringil ilmus sappa tsikkel, mille ei põlenud tuled. Ringil liikusin teises reas kiirusega 60+(50ala) ja kiirendasin välja reastudes esimesse ritta ning tsikkel jäi pikalt maha. Kui ta vaikselt järgi tuli ,siis andsin sortsu siganaaliga ja näitaisn silmade suunas lootes,et tüüp taipab, et tal tuled ei põle või lihtsalt midagi millegi valesti olekust taipab. Tüüp, aga näitas mulle näpuga oimu koha suunas ja lasi edasi, kui ta minu ette jõudis, siis vilksasin ühe korra täistuledega ja vastu tõusis käsi keskmise sõrmega. Mul see tuju ei rikkunud, sest sain aru et tüüp ei saa mitte millestki aru ja las olla.
Sõitsin rahulikult omas tempos Saue Olerexi ja sisse keerates vaatan, et sama tsikkel keerab ka sinna. Kui ta minust mööda tankla poodi kõmpis siis küsisin, et miks fakki naidata kui ma tahtsin sulle vaid viidata,et tuled ei põle. Tüüp hakkas mölisema, et justkui ma talle ette jäin vmt ja ma siis vastasin, et ära pane tõesti enam tulesid põlema ja oota kuni keegi sulle kabelimatsu paneb.
Ehk ma üritasin justkui inimest aidata, aga no ei tahtnud see pidur abi saada vaid tuledeta kabeli ust otsida.

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — Eile, 21:00

Tsiklite varuosad ja lisavarustus. MÜÜK • M: Sena 20S evo

Nimetus: Sena 20S evo

Kirjeldus: 20S evo dual, kaasa teise kiivri jaoks kiivrikomplekt, ilma saatjata

Seisukord: kasutatud, täiesti toimiv, aku kestab ilusti

Hind: 140€
Minu telefon/e-mail: 53418558
Asukoht: Tallinn

Statistika: Postitatud Postitas tarmo520 — Eile, 15:49

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.

Uurisin natuke siin foorumis ringi ja jäi silma nõuanne, et tuleb küünlad üle vaadata, et kui üks küünal(neljanda silindri) on heledam teistest siis plokikaanetihend võib lekkida.
Vaatasin küünlad üle ja minu silma järgi tunduvad kõik küünlad ühte moodi tahmased.

Pildil vasakult lugedes 1/2/3/4 silindri omad.

Statistika: Postitatud Postitas YZF600R — Eile, 11:56

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.

Võtsin veepumba lahti ja pildil paremale serva jääv tihend kahtlane. Tundub miski lekke koht olevat.

Siit ka küsimus…
Kas minu mõte peab paika, et kui pildil olev koht lekib siis see tähendab ka seda, et pump saab sealt mingil määral õhku peale ning ei jõua tänu sellele jahutusvedeliku ringi ajada?
Kas ainult tundus, või oli ka leke? Jahutusvedeliku leke paistab ka päris kenasti mootori peal välja.

Jahutussüsteemis on rõhk sees, seega isegi kui seal oleks väike leke, ei saa see pump sealt mitte kuidagi õhku.
Kindlat leket ei paistnud, mootoril veepumba juures ka lekke kohti ei paistnud.

Statistika: Postitatud Postitas YZF600R — Eile, 11:53

Pages