Sellel rehviteemal on lihtne loogika - esirehv kulub aeglasemalt ja kuna keegi nagunii ainult üht rehvi ei vaheta, siis Desert ees oli lihtsalt tarbetu. Pooleldi kulunud rehvi välja vahetades on see ülejäänud pool raisatud, peamiselt selles vaates, et oleks võinud pehmema ja pidavama rehvia sõita. Kuidas see kõik mammutiga välja kukub, seda ei tea, aga küllap sa varsti teada saad
Selles osas olen nõus, et igasugu muude firmade rehvidega võib ju mängida ja nende üle vaielda jne, aga lõpuks jõuad ikka tagasi Michelini juurde, kes suurema kaarega, kes väiksemaga. Ainult need ei jõua, kes sõitmas ei käi.
Ahjaa seda igaks juhuks mainiks ka, et markeering stiilis "Enduro Hard" tähendab, et rehv on mõeldud kõval pinnasel sõitmiseks, mitte tingimata seda, et ta ise on "hard" ja kauakestev. Mammutikoefitsent veel juurde, tuleb silma ja joonlauda peal hoida, et see mingil väga ebasobival hetkel otsa ei saaks. Desert ilmselt kestab umbes selle ajani, kuni Päike kollaseks kääbuseks läheb
Statistika: Postitatud Postitas Jesper — 23 minutit tagasi