Biker.ee

Uuudiseid ja teateid kogu maailmast • Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.

Veebiavarustest jäi silma: minu silmis päris äge drooni kasutusviis.

"DROONIMAAILMA TEGIJA - MARKO ROHTLAAN"
https://goo.gl/uX6uag

Eesti üks parimaid endiseid motoringraja sõitjaid ja Vihurmoto treener.
Droon on mulle treeneri töös oluline töövahend. Saan kõrgemalt näha rajal toimuvat ning hiljem analüüsida sõitjate tegevust rajal. Loomulikult on droon ise ka niisama põnev ja arendav, aga vajadus drooni järele kerkis esile siis, kui nägin, et on võimalus ka objekti jälitama panna. See lõigi nö “pirni” põlema, et saan jätkata oma tööd maapeal samal ajal kui droon hangib mulle kogu info ülevalt. Sportlaste kui ka päris algajale mootorratturile on väga oluline anda tagasisidet – mitte ainult sõnadega, vaid ka reaalse pildina. Sest, et üks pilt/video ütleb rohkem kui 1000 sõna

Statistika: Postitatud Postitas Macintosh — 3 minutit tagasi

Uuudiseid ja teateid kogu maailmast • Re: [U+] Uus liiklusseadus toob rohkem rattureid?

Kummaline on hirm et see kes on lubatud autorooli muutub maniakiks tsiklilenksus ja sõidab vastu puud sest pole platsil põiget ja pidudamist õppinud. Kui protsess lihtsam lisandub mingi hulk tsiklipõristajaid kes tahaks natuke kobedamat kui mopeed ja ei usu et nad trügiksid nüüd pärisässadele konkurentideks

Statistika: Postitatud Postitas aivar_ — 46 minutit tagasi

Uuudiseid ja teateid kogu maailmast • Re: [U+] Uus liiklusseadus toob rohkem rattureid?

Proovisin ka oma teadmisi MNT lehel testida 35 küsimuse vastamisega. Üks viga, kuid tegelikkuses see polnud viga. Testis küsimus, et mida peab tegema, kui olete sattunud kannatanutega LÕ-sse. Õiged vastused, et teavitama häirekeksust, andma esmaabi ja teavitama politseid. Mul jäi panemata politsei teavitamine aga täna ei pea politseid teavitama, kuna 112 annab sellest ise teada. Lühihalt tahan öelda, et ärge liiklust küll nende testide järgi õppige, vaid ikka LS järgi. Vigadega testide tegemine võib eksamil kurvalt kätte maksta. Ma muidugi ei tea, kas eksamil kasutatakse samu küsimusi.

Statistika: Postitatud Postitas nolev — 29 minutit tagasi

Uuudiseid ja teateid kogu maailmast • Re: [U+] Uus liiklusseadus toob rohkem rattureid?

Melx kirjutas:
will111 kirjutas:...Mulle tundub mõistlikum, et iga erineva õppuri oskuseid hindaks pigem siis juba koolitaja, kes on selle õppuriga reaalselt need 30 või mis iganes arvu sõidutunde kaasa sõitnud. Muidugi on seal omad probleemid nagu kinni maksmine, kontrollimatu kord jne
Tegelikult tavalise koolituskursuse juures ongi ju koolieksam, kui vähegi asjalik õpetaja siis suudab ta adekvaatselt hinnata kas on mõtet lasta õpilast liiklusesse või mitte.


Noh Motokoolitus tegelikult teeb nii, et igaks tunniks on teemad ja kui sa neid omandanud ei ole, siis pead tasulise lisatunni võtma. Aga noh see on ikkagi suhteliselt lõdva seal jah..

Statistika: Postitatud Postitas ttt — 18 minutit tagasi

Üritused • Re: StreetMoto Orienteerumissari 2018

Sarja kümnes aasta on tulemas ja kui on korraldajaid või aktiivosalejaid, kes soovivad teemades kaasa rääkida ja järgmisel aastal korraldamisel kaasa lüüa, siis käesoleva nädala pühapäeval (25.november) toimub sarja koosolek, millele eelneb pisike orienteerumine ja ka Tõnu Kraut´i rändkarika üleandmine. Osaleda saab nii tsikli kui autoga. Orienteerumise juhend ja regamine siin: http://autoorienteerumine.ee/?rega=2018_sygis

Teema on aktiivne ka FB motoorienteerujate grupis.

Statistika: Postitatud Postitas StreetMoto — 1 minut tagasi

Uuudiseid ja teateid kogu maailmast • Re: [U+] Uus liiklusseadus toob rohkem rattureid?

will111 kirjutas:
...Väikse A puhul oleks loogiline, et koolitusel keskendutakse ehk natuke rohkem üleüldiselt tsikliga liikluses hakkama saamisele ja suurema puhul oleks loogiline, et suurem rõhk on just tsikliga juhtimisega hakkama saamise oskusel...
Mis sa sinna liiklusesse ikka otsid kui masina valitsemise põhitõed ja tunnetus on puudulik, asja tuum on ikkagi selles, et liiklemis kord on kõigil sama (mikroelemendid saab teoorias ära rääkida), eriti kui b-kat all võikski just pühenduda masinaga sõiduoskuse lihvimisele. Kes läheb kohe suurt tegema esimeste lubadena neil on jah vaja kõike korraga ammutada, teooriat, seadust ja masinat tunda, sõiduvõtted, liikluskultuur jms.

will111 kirjutas:
...Mulle tundub mõistlikum, et iga erineva õppuri oskuseid hindaks pigem siis juba koolitaja, kes on selle õppuriga reaalselt need 30 või mis iganes arvu sõidutunde kaasa sõitnud. Muidugi on seal omad probleemid nagu kinni maksmine, kontrollimatu kord jne
Tegelikult tavalise koolituskursuse juures ongi ju koolieksam, kui vähegi asjalik õpetaja siis suudab ta adekvaatselt hinnata kas on mõtet lasta õpilast liiklusesse või mitte. Ark eksam on juba selline vormistamis küsimus, seal ei eelda keegi, et sa midagi enam õpid, lihtsalt sukeldudki kui täieõiguslik juht liiklusesse ilma mingite erimärgisteta.

Kunagi oli siin teema uute määruste ja seadusmuudatuste pakkumiste esitamiseks mingi 3-4 aastat tagasi. Juba siis oli see mõte seadusloojatel mõttes. Pakkusin siis ja pooldan endiselt sellist lühendatud platsi ja liiklus sõidu eksamit. Aga arusaadav on asjaolu, et meil ei ole praegugi moto eksamiteks ressurssi, kui teine samasugune hord peale lendaks siis oleks vist kellad, paljudel lõppeks koolitunnistuse kehtivus enne ära kui sõidu aja saab.

Statistika: Postitatud Postitas Melx — 5 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Ajakirjanduslikud pärlid ja kantseliit

Madlobster kirjutas:
Krl kirjutas:Kui teised aru saavad, mida neile tegelikult öelda taheti, siis kui oluline see asjade üldisel skaalal on, kas kellelgi mingi täht või sõna lappama läks?


Foorumis jms chätlates vbl tõesti mitte nii oluline. (Kuigi selle taustal luuakse üsna kiiresti kodanikust profiil ning tema tõsiseltvõetavus)
Kui aga tegemist on asutusega ja toodetud soperdiste eest raha küsitakse, siis võiks ikka mingid elementaarsed teadmised õigekirjast olla, samuti peaks natuke aega olema, et oma soust üle lugeda/spellerist vähemalt läbi lasta.
Minu jaoks vähemalt on solvav ostetud ajalehest, ühest artiklist 9 elementaarset kirjaviga leida.
No kui vaadata seda üldises kontekstis ja arvestades põletavamate probleemidega, nagu see, et Põhja Koreal on tuumarelv, et nafta hakkab otsa saama ja et Eestil on naispresident, siis see õigekirjateema on ikkagi suht pseudovärk.

Statistika: Postitatud Postitas Krl — 30 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Ajakirjanduslikud pärlid ja kantseliit

will111 kirjutas:
mine tea, pole üldse harv juhus ju leida, et "allahinnatud" toote sildi alt kuskilt tuleb välja, et hind enne allahindamist on olnud hoopis odavam

Must reede on tulemas. Tsekkige rde.ee hindu enne ja pärast. :d eelmine aasta musta reede ajal suutsid xbox one puldi hinna tõsta "hinnalangetusega" 0,01s võrra kallimaks mis tuletabki meelde, et peaks screenshotid ära tegema enne ja pärast ja siis näiteks tarbijakaitsele saatma selline valetamine pole sugugi ilus.

Statistika: Postitatud Postitas ranel — 43 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Ajakirjanduslikud pärlid ja kantseliit

Ardilla kirjutas:
Madlobster kirjutas:pühak kirjutas:Bandit kirjutas:Spoiler: Laupäeval kella 11.00 ajal toimus liiklusõnnetus Ida-Virumaal Sinimäe alevikus Mäealuse tn 1B juures, kusmootorratast Suzuki GSX 600F juhtis ilma vastava kategooria sõiduki juhtimisõigust mitteomav 28-aastane mees.Spoiler: Mees kaotas sõiduki üle kontrolli ja sõitis reguleerimata ristmikul teelt välja, vastu metallist piirdeaeda. Mootorrattur toimetati Narva haiglasse.





Lauseehitus tundub olevat teemaks. Ma lugesin ka seda 7 korda ja ikka tundub imelik lingvistiliselt. Ilma ja mitteomav.
Ma kommenteerin konkreetset posti, millega pealkiri tegelikult otseselt kokku ei lähe. Panin seda juba enne splittimist ka tähele. Sellised lauseehituslikud vead tekivad tihti siis, kui kirjutamisele vahele segatakse või kui teksti pärast valmiskirjutamist veel muudetakse. Ka üht lauset täiesti korrektselt muutes võib sidusus teistega nihu minna, kui pärast uuesti tervikpilti üle ei vaata. On endalgi juhtunud. Ma tavaliselt siiski loen pärast veel üle ja kui võimalik, siis muudan, mõnes keskkonnas aga ei saagi enam pärast avaldamist muuta. Lisaks on kõrvaltvaataja pilk alati terasem ja värskem. Nagu me ei tunne enda kehalõhnasid, ei näe me ise ka oma vigu nii selgelt.

Seoses kahekordse miinuse plussiks muutumisega tulevad aga kohe pähe igapäevased lumehelves-kopiraiterite "-70% allahindlus!" slõuganid... Mul oleks reklaamitavate firmade omanikena sellise pasa eest maksmise pärast häbi.

Statistika: Postitatud Postitas Black — 27 minutit tagasi

Uuudiseid ja teateid kogu maailmast • Re: [U+] Uus liiklusseadus toob rohkem rattureid?

Kogu aur ja raha peakski minema reaalse sõidu koolitamisele ja õppimisele igasuguste A'de puhul. Väikse A puhul oleks loogiline, et koolitusel keskendutakse ehk natuke rohkem üleüldiselt tsikliga liikluses hakkama saamisele ja suurema puhul oleks loogiline, et suurem rõhk on just tsikliga juhtimisega hakkama saamise oskusel. Iseenesest see sõidueksami teema on minumeelest selline suht küsitav värk olnud koguaeg. Täpselt sama inimene, täpselt samade oskustega võib vabalt saada ühel juhul ARK sõidueksamilt perfektselt läbi ja teisel juhul kukkuda perfektselt läbi. Ainuke erinevus ongi teine aeg ja võibolla osaliselt teine koht...ning teine eksamineerija. Mida see siis tegelikult näitab? Et need eksamid ja sealt läbi saamine on üks paras loterii. Mulle tundub mõistlikum, et iga erineva õppuri oskuseid hindaks pigem siis juba koolitaja, kes on selle õppuriga reaalselt need 30 või mis iganes arvu sõidutunde kaasa sõitnud. Muidugi on seal omad probleemid nagu kinni maksmine, kontrollimatu kord jne

Statistika: Postitatud Postitas will111 — 37 minutit tagasi

Uuudiseid ja teateid kogu maailmast • Re: [U+] Uus liiklusseadus toob rohkem rattureid?

tarmoel kirjutas:
Koolituse all on kindlasti mõeldud praktilist sõidukoolitust, mitte testide tegemist - taotlejal on ju B kat olemas ja liiklusmärgid/reeglid on kõikidele masinatele ühised. Halb on see, et sõiduvõtete oskust tõestama ei pea. Aga, et selline asi meil reaalselt vastu võetakse ei ole tõenäoline. Põhjamaades ja Saksas pole aga sealt võtame eeskuju. Lõunapoolsetes riikides toimib aga seal on palju asju teistmoodi.


Tegelikult ei pea üldse kaugele lõunapoole vaatama, ka meie lõunanaabritel lätlastel on see seadus vastu võetud. Usun küll, et see asi läheb läbi, kuid tuleb lühikene sõidukoolitus läbida.

Statistika: Postitatud Postitas in4r3k — 57 minutit tagasi

Kaupmehed, kaubandus & ühisostud • Re: MRT Tech uudised

kaheksa kirjutas:
ranel kirjutas:Vaadates vana asukohta, siis uus koht tundub väga hea olevat.
Pealegi ega see asukoht ka nüüd nii väga määrav pole. Kes töökojaga rahul, laseb käib ka kaugemal remondis.

Ekstreemseim näide on ju Eestis Hõbenool.


Hõbenool on nüüd Tallinnas ka
Peale Tallinna on Eestis muideks muid kohti ka aga tõsi ta on, et tuli klientidele lähemale

Statistika: Postitatud Postitas ranel — 21 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Ajakirjanduslikud pärlid ja kantseliit

Mõned artiklid on väga tundliku sisuga. Ning seda loevad inimesed kelle jaoks antud info võib ola väga raskesti vastuvõetav. Meedia äri on aga ehitatud üles selle pealt, kui kiiresti sa sisu kuvad, mitte kvaliteetselt ja tõeselt info edasi kuvatakse.

Pealegi tihti artiklid ise ei omagi mingit tähtsust vaid on magnetiks reklaami edastamiseks. Toon näitena Delfi. Kui võtate maha adblocki ja teete crome lahti dev modes, siis näete, et Delfi esmasel laadimisel laetakse üle 200 erineva allika info. Kui adblock maha keerata, siis kui ma ei eksi võib see number tõusta 700-ni.

Tihtipeale lähebki eetrisse n.ö. "ipsum lorem text" ja verised pildid ning hiljem see redakteeritakse paremal juhul.

Nöitena võin tuua selle sama Trammi all hukkunud noormehe surma kajastava õhtulehe artikli, kus muude piltide seas lajatati ka tema laiba pilt trammi all ja järgmisel pildil tema hingetu keha ja ptrammi poolt lämastatud kolju. Ma olin siis nii vihane, et tegin kuvatõmmise telefoniga. Mingi aeg hiljem pilt siiski kiiresti eemaldati

Sama nõmedad on kommentaarid, mis tuleks puhtalt eetilistel kaalutlustel kinni keerata. Sest olenemata sellest, kes mida tegi on kahjuks ikka parim leib oma naabri närimine. Samas sisu ei pruugi aga artiklis tõele tegelikult vastata.

Statistika: Postitatud Postitas Ardilla — 39 minutit tagasi

Tsiklite varuosad ja lisavarustus. MÜÜK • M: LC8 mootor varuosadeks 990adv

Nimetus: KTM 990 adv pealt mootor varuosadeks

Kirjeldus: Müügiks 2006a adv S pealt pärit 990 mootor (raud) varuosadeks. Vahetusse läks, kuna oli õlileke ja 6nda käigu lülitamisel tõrge. Nukad ja ketid ja sidur korras (klõbinat ei olnud).


Seisukord: Kasutatud aga ühes tükis - kellele sobib, saab ise lammutada ja uudistada.

Hind: 200 EUR
Minu kontakt: PS või tel 56633283
Asukoht: Harjumaa

Statistika: Postitatud Postitas Snowhite — 42 minutit tagasi

Uuudiseid ja teateid kogu maailmast • Re: [U+] Uus liiklusseadus toob rohkem rattureid?

Koolituse all on kindlasti mõeldud praktilist sõidukoolitust, mitte testide tegemist - taotlejal on ju B kat olemas ja liiklusmärgid/reeglid on kõikidele masinatele ühised. Halb on see, et sõiduvõtete oskust tõestama ei pea. Aga, et selline asi meil reaalselt vastu võetakse ei ole tõenäoline. Põhjamaades ja Saksas pole aga sealt võtame eeskuju. Lõunapoolsetes riikides toimib aga seal on palju asju teistmoodi.

Statistika: Postitatud Postitas tarmoel — 43 minutit tagasi

Pages