Biker.ee

Sherco ST1.25 0.125 2011

Kui soovid mootorrattaga sõitmisele kulutada minimaalselt aega ja raha, kuid saada vastu võimalikult palju, on parim lahendus traiel.
Võid harjutada koduhoovis seismist ja keeramist või aia taga kivihunnikus turnida - oskused tulevad mõlemal juhul.

Vähe sõitnud ja väga heas korras traiel nii täiskasvanud algajale kui noorele.
Vajab minimaalselt hooldust, Rehvid peaaegu uued. Kaal 68kg.
Kaasa 2 tagumist porilauda. (Siiani pole vaja läinud)

Hind 1900EUR.
kontakt: info ät mootorratas.ee

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus

Spoiler:
Siis on huvitav lugu jah. Kuna sa kirjutasid, et üsna kiiruga läks kõik pekki, siis kas klapivahed ikka lähevad nii kiirelt? Küünal väidetavalt ilus, aga ma kahtlustaks lahjat segu miskipärast. Lisaõhku kuskilt on võimalik saada? Teine moment oleks, et süüde väga valeks läinud või mingi muu elektroonika mure. Ma ei tunne otseselt sinu ratast.Titaanklapid peaks olema. Kui TiO kiht maha kulunud, siis lähevad päris kiiresti.

Statistika: Postitatud Postitas mx77 — 56 minutit tagasi

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus

Vaata küünla piip üle, äkki on vesi sees.
Mu rattal hiljuti oli täpselt sama keiss - tühipöördel ei käinud, põhjagaasiga jättis vahele ja lärtsus.
Puhusin piibu läbi ja kõik (mootorratta) probleemid kadusid.

Ei pruugi see viga olla, aga väga lihtne asi, mida kontrollida.

Statistika: Postitatud Postitas h0lger — 23 minutit tagasi

Motomatkamine • Re: Ratas laeva peal

BMW GS ratast olen kinnitanud mootori kaitseraudadest, head tugevad kohad, kust saab tõmmata. On ka auto haagise peal niimoodi mitu tuhat km sõitnud ja pole probleemi olnud. Erinevatel ratastel muidugi peab seda raudade asja vaatama, sest mõnel on rauad maru pehmed ja võivad järele anda.

Statistika: Postitatud Postitas kristjankk — 14 minutit tagasi

Motomatkamine • Re: Ratas laeva peal

Täpselt nii, traavers või kuidas keegi ütleb. Jääks ära mingid tagid sadulal ja "millise jala peale" jamad.

Tegelikult siin veel see küsimus, et esiratta peaks siis kuskile vastu tõmbama vist. Pole ise praamil katsetanud. Ja aega võtab ka rohkem.

Statistika: Postitatud Postitas Tort — 31 minutit tagasi

Motomatkamine • Re: Ratas laeva peal

Ma ei saa aru, miks prillidest ei kinnitata? Sest madrused ei taha ajasäästu nimel võõraste gondlite vahel sorida? Enduurokal ju tegelikult tihti kõik vaba pääsetavusega.Kas prillide all mõtled, et kusagilt esikahvli küljest tule juurest?

Statistika: Postitatud Postitas kristjankk — 33 minutit tagasi

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus

Küünalt oled vaadanud? Palju õli alles on?

Edit: Seepärast, et kui mul 1pütane kohvistus, siis hakkas räigelt õli võtma ja küünal oli moosine.Ahoi,

et küünal sai ka ikka jah üle vaadatud ning on igati normis, või noh vähemalt elektroodide vahe oli puhas ja õiges mõõdus ning ümbert kenasti helepruun. Siis on huvitav lugu jah. Kuna sa kirjutasid, et üsna kiiruga läks kõik pekki, siis kas klapivahed ikka lähevad nii kiirelt? Küünal väidetavalt ilus, aga ma kahtlustaks lahjat segu miskipärast. Lisaõhku kuskilt on võimalik saada? Teine moment oleks, et süüde väga valeks läinud või mingi muu elektroonika mure. Ma ei tunne otseselt sinu ratast.

Statistika: Postitatud Postitas Tort — 34 minutit tagasi

Teenused ja abi • Re: Esipiduri hooldus Tallinnas

Järgmine nädal mõnel tööpäeva õhtul võin vaadata, Nõmme kandis, st valurahad on mul endal kõik juba sellise asjaga seoses makstud.
Lihtsa vea eest ei küsiks midagi aga kui on vaja rohkem laiali kiskuda, siis usun, et saame kokkuleppele.

Statistika: Postitatud Postitas Piipz — 23 minutit tagasi

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus

...aga hetkel, kui pihusti maas jne, siis ei tahtnud praegu rohkem seal korraga laiali laamendada. Seal ju "throttle-body" asjadega askeldades niigi see ekstrarõõm, et peab üliettevaatlik olema- kõik s**t ja sodi ja muu, mis allapoole kukub, kukub paraku otse sisselaske suunas! A pane pakk esiratta alla, siis on nagu tavaline tsikkel

Kahjuks nii edevaid pille eriti remontind ei ole, nii et muud head nõu hetkel pakkuma ei hakka

Edit: ma vaatasin pilti ka. See on ikka nii kenasti lapik moto, et mu pakuideel pole vist eriti jumet...

Statistika: Postitatud Postitas morse — 40 minutit tagasi

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus

Küünalt oled vaadanud? Palju õli alles on?

Edit: Seepärast, et kui mul 1pütane kohvistus, siis hakkas räigelt õli võtma ja küünal oli moosine.Ahoi,

et küünal sai ka ikka jah üle vaadatud ning on igati normis, või noh vähemalt elektroodide vahe oli puhas ja õiges mõõdus ning ümbert kenasti helepruun. Selle muidugi mõtlesin siiski "igaks juhuks" juba uue panna, kuna eelmine ongi seal tegelikult ikka veel see, mis rattal ostes küljes oli ehk siis miinimum 120h juba selja taga ning sellegi välja koukimine samuti mingi eriline rõõm polnud. Ehk kui siiani elasin õndsas teadmises, et ikka 16 on kõige väiksem küünlavõti, siis võta näpust, sinna on suisa 14 projekteeritud! Ja siis kui lõpuks pihta sain,et 16 üle käib, siis isegi 14 sealt radikate/torude vahelt poolviltu sisse ajada oli paras jebi! Ainuke rõõm selle jama juures oli see, et Tööristamarketist 2,7€est soetatud padrun päästis päeva ja ei pidanud veel Kamasa vms 10x kallimat võtit mööda linna taga ajama...
Aga õli on jah igati ok- normis ja puhas, ning alati üle 10h vahetatud Castroli 10w-50...
Klapivahed?Jah, nüüd eile-täna ja siit-sealt inhvot kogudes ka aru saanud, seal paksusseibidega asi korrigeeritav ning ennem päris mootori laiali kiskumist plaanisin ka klapikambrikaane alla piiluda...aga hetkel, kui pihusti maas jne, siis ei tahtnud praegu rohkem seal korraga laiali laamendada. Seal ju "throttle-body" asjadega askeldades niigi see ekstrarõõm, et peab üliettevaatlik olema- kõik s**t ja sodi ja muu, mis allapoole kukub, kukub paraku otse sisselaske suunas!

Statistika: Postitatud Postitas Loadära — 37 minutit tagasi

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus

Ahoi,

et siit tuleb nüüd võibolla pisut segasepiiriline küsimus mootori kulumise, ning ennekõike kolvi vahetusvajaduse kohta ja seda siis just kaasaegsemates/käredamates 4t monopütistes enduro/krossi ratastel, milliste puhul üldiselt räägitakse kolvi vahetamise vajadusest xxx-töötunni järel...aga kuna ise pole sellega varem kordagi kokku puutunud, siis kas sellele eelneb ka mingeid kindlamaid sümptomeid mootori (halvas)töös, millest võib järeldada, et jah, nüüd on tõesti viimane aeg käes?

Lühikirjeldus siis enda "murelapse" lähiminevikust ja hetkeolukorrast, mis võivad (aga ei pea!) omavahel seotud olla: nii umbes mõnikümmend töötundi tagasi, veel külmade ilmadega, hakkas mootor just külmana gaasi maha lastes sumbutise üksikuid pauke tootma. No et kui olin kärsitum ja ei soendanud mitut minutit, siis mootori täieliku soojenemiseni pikema mootoripiduriga littis vahest sumbutisse. Aga kuna käivitus ja tõmme ja kõik muu oli viimase peal, siis pidasin seda külmema ilma/mootori eripäraks ja ei vaevanud väga pead. Nüüd aga ilmade soojenedes enam see paukumine ära ei kadunud ja tasapisi kandus ka täitsa töösooja mootori töösse üle- nii kui pikemalt gaasi maha lasin, käis sumpsis litakas või paar järgi! Aga käis ja käivitus endiselt hästi. Kuid nüüd, viimasel Streetmoto orienteerumissõidul toimus juba kardinaalsem pööre- kuna sõbral oli ka kerge pill, proovisime päris palju "otse" trügida ning paraku sellise 28-30c ilmaga, kuskil umbrupsikus või kraavides maurates, õnnestus paar korda keema ka ikka saada, kuna sundventi kahjuks pole...ning siis, viimasel sõidutunnil, hakkas juba tuntavalt imelikult käituma- madalalt pöördelt pidi nagu gaasiga pisut pööret "ette meelitama" ja ladvapöördelt oli ka tuntavalt jõuetum. Aga kuna vahepeal kuskil x-tanklas sai pisut peale tangitud, samas paak oli suht tühi ka lõpetades jne, siis säilis lootus liiga kehva, või liiga kuuma kütuse veast ja sai igaks juhuks järgmine õhtu paak värsket 98 täis pandud ja veel sõbraga Männikule testima mindud. Saime kuidagi ühe suure ringi seal tehtud ka, aga asi polnud sugugi parem, vaid halvenes ikka iga hetkega...nii et tagasi garaazi sõitsin juba fooride taga gaasiga mängides ja vägisi pööret kõrgemal hoides. Ja siis peale pesu mündipesulas enam ei käivitunudki, ainult lubas ja lubas, kuniks isegi üsna värske aku hakkas juba väsimuse märke ilmutama...ok, mis seals ikka, neelasin selle 500m "shamewalki" alla ja talutasin ta käekõrval garaazi ära, panin aku laadima. Nüüd järgmised käivituskatsed taaslaetud akuga on küll paaril korral ka käivitumiseni ning isegi kuidagi käimajäämiseni viinud, aga seda siis ikkagi krt teab mitme(teistkümne)ndal katsel ja gaasiga julmalt meelitades jne., ning ikkagi ilmselgelt piisavalt kehvalt, et pole mõtet rohkem proovima minnagi ning sõiduriided võib vist mõneks ajaks kappi pista ja hoopis remondiriided välja otsida

Ehk siis kas keegi, kes on neid kolbide kohvistumisi rohkem läbi elanud või kõrvalt näinud, leiab selles ülalkirjeldatud saagas midagi tuttavat?

PS! Nii palju veel etteruttavalt, et kuna enda mälu järgi paugud sumbutis võivad ka lihtsalt lahjale segule viidata ja Husabergi need mudelid on just suht tuntud olnud tehase pumba/pihusti vaeguste käes vaevlejatena, siis olles pumba küll juba poolteist aastat (s.t. umbes 120h) tagasi välja vahetanud, võtsin täna ikkagi igaks juhuks kogu kütuseliini laiali, seekord siis juba ka selle krdi neetud pihusti osakonna. Ja kuigi kahjuks ei leidnud täna kohe sobivat manomeetrit, et mingit numbriväärtusega survetesti läbi viia, siis igatahes modra kõrval kokku pandud kütuseliin töötas visuaalselt küll laitmatult, s.t pihusti pulseeris kenasti ning tekitas papitükile ühtlase lehvikuga ilusa pihustusjälje ning mingit surve all "järeltilkumist" ei täheldanud. Sestap võtsin ikkagi vaevaks siia saaga kirjutada, et kuulda teiste kogemusi selle võimaliku kolvigrupi kohvistumise kohta!?

Edit: ja kui sel veel tähtsust, siis modra on muidu küll tänaseks 380h/ligi 14tkm sõitnud ning mootor veel lahti pole käinud ( nii müüja jutu järgi, kui ka enda visuaalsel hinnangul)...aga sellest ehk ei pea nüüd mingite suisa alla 100h/kolb väiksemate ja/või forsseritumate pillidega võrdluses päris paanikat ka tegema, sest siit-sealt kuuldu ja loetu põhjal need pajad pididki mehhanika poolelt tavaliselt mitusada tundi muretult käima ennem kui küüneviha sisse ajada. Ja mootoriosade hindu vaadates ei kiirusta seda ka lihtsalt "prohvülaktika" mõttes remontima...

Statistika: Postitatud Postitas Loadära — 36 minutit tagasi

Pages