Biker.ee

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Re: KTM 450cc sx f 2010 probleem

kõlab kangesti sedamoodi, et see autodeko on õhtal. ilge jõuga tagasi löömine sellel nagu viitab.

muidugi ei tea jah, minu omal ka sellist asja nagu käima löömise vänt ei ole...et ei tea nüüd, mida siin mõeldi

Mul ainult starter. Kui ma starterit annan siis nagu ta lööb kuidagi jõuga karpasse. Lööks nagu vastu. Aga mis on autodeko? kust selle leian?

Siin videos on näha klapivahede kontrollimine ja nende seadistamine ning on näha ka autodeko süsteem, nukvõlli ketiratta küljes "poolkuu" ja teised komponendid.

iframe

Statistika: Postitatud Postitas Loff — 35 minutit tagasi

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Aga igipõline “suurus pole oluline” küsimus/teema. Kui kõva egolaksu paneb oma meheau reklaamimine tollmõõdus, kui enamus mehi peab leppima 1-kohalise numbriga. MIDA? ALLA 10 W?

Sa pole kuulnud, et pikkus antakse meetermõõdustikus, jämmus tollides?

Statistika: Postitatud Postitas Assamait — 19 minutit tagasi

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Aga igipõline “suurus pole oluline” küsimus/teema. Kui kõva egolaksu paneb oma meheau reklaamimine tollmõõdus, kui enamus mehi peab leppima 1-kohalise numbriga. MIDA? ALLA 10 W?

Statistika: Postitatud Postitas M.T. — 36 minutit tagasi

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Re: Appi....Nozzu tahab sprayga paaki värvida

Värvisid müüva ettevõtte lehel on selline tekst ja mu meelest täitsa mõistlik oleks nii teha.
Osad pahtlid ja krundid ei taha märga üldse saada. See on sel juhul see ka pakendil kirjas.

Krunditav pind lihvi P240
Krundi pind lihvi pinnavärviga värvimisel P400 – P600 (kuivlihv) ja metallikvärviga värvimisel P600 – P800 (kuivlihv) või siis vesilihv P1000 – P1500.

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — 21 minutit tagasi

Mootorratta remont, tehnika, elekter ... • Re: Tuuleturbiini laagrimääre

Lühidalt võttes päästab maailma kui leiutada hermeetiliselt suletud laager, milles on vedel määre sees ja siis ei teki seda nö määrde kadumist sealt surve all olevast punktist. Teoreetiliselt teostatav, aga ilmselt väga kallis võrreldes tava laagriga ning tõenäoliselt suht mõttetu oleks selline asi tsikli küljes.
Ma arvan,et tavalises laagris ei ole mingil überspets määrdel ka suuremat pointi,kui tavamäärdel. Lenksulaager ju ikkagi pea iga sõidu eel ja lõpus saab pool ringi ikka keeratud. Sõidu ajal ka ikka natuke lenksu keertakse, kui just usa-s ühest kõrbe linnast teise ei sõida ning määre(kui ta seal ikka on veel olemas) saab laagri pindadele laiali laotatud.

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — 40 minutit tagasi

Pages