Biker.ee

Sherco ST1.25 0.125 2011

Kui soovid mootorrattaga sõitmisele kulutada minimaalselt aega ja raha, kuid saada vastu võimalikult palju, on parim lahendus traiel.
Võid harjutada koduhoovis seismist ja keeramist või aia taga kivihunnikus turnida - oskused tulevad mõlemal juhul.

Vähe sõitnud ja väga heas korras traiel nii täiskasvanud algajale kui noorele.
Vajab minimaalselt hooldust, Rehvid peaaegu uued. Kaal 68kg.
Kaasa 2 tagumist porilauda. (Siiani pole vaja läinud)

Hind 1900EUR.
kontakt: info ät mootorratas.ee

Mootorrataste müük • M: Kawasaki Z750 '11

Mark ja mudel: Kawasaki Z750
Kubatuur 748
Võimsus: (kW) 78
Aasta: 2011
Värvus: Must / oranž
Läbisõidunäidik: 23200

Varustus, lisad, muu info: Lisavarustuses LSL kukkumispunnid mootori külgedel, pisut kõrgem klaas.
Muus osas tuunimata, kukkumata ja muidu väärkohtlemata ratas.
09.08.19 vahetatud mootoriõli ja filter
21.08.19 vahetaud esirehv

Hind: Hinnaks krõbe 4600. Kaubeldav küll, aga ratas on tõesti värske, tule vaata ja arutleme kohapeal.

Asukoht: Saku/Saue/Tallinn

Telefon: 56 98 68 44

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3204038

Statistika: Postitatud Postitas Hendri — 3 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Mida Te päev läbi teete e. kes millega aidata saab?

Huvitavad eakaaslased tutvusringkonnas, kes 60selt (või veel alla), juba krimpsus on

Või on minu tutvusringkond "imelik", et ~65+ pole ükski krimpsus, ning mu teada neist keegi ka kusagil ringi vudimas ennast venitamas ei käi hommikuti.

Aga eks inimesed olegi erinevad.

Statistika: Postitatud Postitas Priit_IZ — 50 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Maanteesuutlik ratas, mis ka kind of lahe välja näeks?

Tänapäeval on õnneks võimalik osta automaatkastiga ratas kah, kui see käiguvahetus möödasõidul niipalju vaeva valmistab või kipub sõidurõõmu kärpima. Ja kurvides saab alati sport reziimile panna ning käike näpuga alla ja üles laduda.
Variant on ka maksirollu osta, ei pea üldse miskit vahetama, keera ainult rulli ja pidurda.
Kui aga ikka sobivat lahendust pole, siis on alati võimalus hetkel masse vallutavat ala discgolfi mänguda.

Statistika: Postitatud Postitas M.T. — 14 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Maanteesuutlik ratas, mis ka kind of lahe välja näeks?

5 sek auto on juba väga kiire auto. kuid ka auto puhul sõltub paljudest asjadest. 5 sek 100ni võib saavutada üliväikse kiirendatava massiga või siis ülivõimsa mootoriga. Esimesel juhul ongi hea kiirendus peamiselt see 0-100ni, teisel juhul aga algab hea kiirendus alles siis kui 100 on juba käes, sealt edasi võib mingi keskmine tsikkel juba vabalt sellele autole hakata ka jalgu jääma

Statistika: Postitatud Postitas will111 — 21 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Maanteesuutlik ratas, mis ka kind of lahe välja näeks?

... et tal ei tekkiks mingit väärarvamust, et isegi ta 5sek 100-ni "püss" keskmisele tsiklile tühistki konkurentsi pakkuda suudaks... OT - Kui riistavõrdluseks juba läks, siis 5 sek auto on juba kiire auto, aga mingi 2002a bike-peldiku ja kasutatud naha jaksab tänapäeval iga tudeng osta. Jutu point on, et pole vaja 5 sek auto puhul püssi jutumärkidesse panna. Pole väga võrreldavad asjad. Samuti inimestel on erinevad hobid, huvid ja võimalused ja võib juhtuda, et mõne tegelase bike ei kotigi kõiki maailma inimesi ja keegi ei viitsigi maanteel võidu sõita.

Statistika: Postitatud Postitas Tort — 36 minutit tagasi

Prügikast • Re: M: eeePC 701SD

Kas läinud, või alles? Kui kaua aku peab/pidas?
Läinud, "fritz" võttis endale.
Aku kohta ei mäeleta, kraamisin maja ja selle käigus ujus kusagilt välja.

Statistika: Postitatud Postitas Macintosh — 51 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Maanteesuutlik ratas, mis ka kind of lahe välja näeks?

Mõnus on see pigem siis kui sõidad mingit head kurvilist teed ja järjekordsesse kurvi pidurdades klõpsid käike alla, et siis sealtsamast kurvist mõnusalt kallutades ja vihaselt peale keerates välja kiirendada Lihtsalt sirge tee peal käike alla-üles lapates jääb see efekt nagu suhteliselt kesiseks.

Jõedemonstratsioon on võibolla jah kellegi jaoks ka oluline osa tsiklisõidust, isiklikult ei pea vajalikuks tasuta demosid väga teha...mina tean niigi, et autod on alam liik. Ja autojuhid võivad mupärast elada oma õndsas unistuses, et neil siiski on mingisugune chance Aga jah kui lihtsalt punkt A to punkt B sõita või mingit reaalset vahemaad läbida tsiklil ja pikalt maanteel sõita siis pigem jätaks küll selle käikude lappamise vahele. Eks vahel tuleb seda nagunii teha, kui ikka tõesti mingi idiootide kolonn ees paraadi korraldab ja möödasõit tuleb teha 5-6 autost korraga vastutuleva liiklusega.

Statistika: Postitatud Postitas will111 — 13 minutit tagasi

Kirbuturg • ÄA: Elektripliit

Ära anda praeahju ja 4 plaadiga Helkema elektripliit. Asukoht Raasikul. Huviline peaks endast kiiresti märku andma, sest järgmise nädala jooksul rändab see muidu, suurema koristamise raames, kuhugi jäätmejaama. Annan niisama ära, aga, kes tunneb, et tahab midagi tuua, siis hää Saku Portrer, või Antvärk IPA on omal kohal.

Kiri privaati, või priitiz(ät)hotmail.com

Statistika: Postitatud Postitas Priit_IZ — 32 minutit tagasi

Kirbuturg • M: SAT-TV komplekt

Töötav komplekt, mis koosneb:

1) kahest offset paraboolist (90cm ja 110cm)

2) 3x LNB

3) GM Spark Triplex. Natuke infot siin: http://www.satteam.pl/download/spark_triplex_en.pdf






Lühidalt:
boksil on sees 3 vastuvõtjat (2xSAT ja 1 maapealne), peal viimane viimane soft/firmware. Vajadusel saab sellega ka neti kaudu kanaleid avada ja jagada. Huviline leiab netist infot piisavalt, siin pole vast sellest kosher lähemalt rääkida.

Asukoht Harjumaal, Raasikul. Google Maps näitab umbkaudse asukoha ja vahemaa, täpsemast asukohast räägime huvilisega.

Kuna "pannid" on niisama vedada kolakad ja kaugemalt nende järgi ilmselt ei peeta otstarbekaks sõita, siis on ka võimalus ainult tuuner võtta ja see liigub Omnibussiva automaadiga kuhu vaja. Kes lähemal, võib muidugi kogu komplekti peale korjata.

Ennetades paari tüüpküsimust, siis "natuke nokitsedes" on võimalik mitusada kanalit näha, ning müümise põhjus on liiga uhked ja vohavad puud ümbeerringi - ei jaksa pidevalt oksi käia nüsimas enam.

Algul vaataks, kas huvilisi üldse on ja hinda teeks esialgu 60€ kogu kompot.

Huviline kirjutab privasse, või priitiz(ät)hotmail.com

Statistika: Postitatud Postitas Priit_IZ — 43 minutit tagasi

Ajaviiteks... • Re: Rumalad või segased küsimused jms

Tulenevalt tekkis kohe loll aga seeeest selge küsimus, et huvitav, kelle oma too 001AAA MB GL ka on? 2010 tutikana Eestist ostetud. Lõhnab kuluhüvitise järele. Kersti Sarapuu?

Edit: ok, see nii vanaga ei sõidaks, pealegi tundub 500 bensukas olevat...

Statistika: Postitatud Postitas Black — 21 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Maanteesuutlik ratas, mis ka kind of lahe välja näeks?

On küll võimsust kunagi liiga palju. Teoorias võibolla see ütelus isegi kehtiks, aga praktikas mitte eriti. Esiteks tuleb see "liiga palju" võimsust alati ikkagi millegi arvelt. Kas suureneb ratta mass või lüheneb mootori eluiga, või siis kasvõi see, et hind kasvab niivõrd müstiliseks lihtsalt. Teiseks, 99% sõitjaid ei kasuta isegi ühe keskpärase ratta võimsust kunagi ära. See, et keegi ARVAB, et tema rattal jääb võimsust väheks, ei ole kuidagi seotud sellega, kas seda ka tegelikult väheks jääb.
Tippvõimsuse kasvades ei vähene motoressurss reaalselt just nimelt seetõttu, et 99% sõitjatest ei kasuta seda kunagi ära. Kui pööret üle 5-6k ei anna, ei kulu 140kW superbike sugugi rohkem kui keskmine tänavaratas.

BTW, mis teil käiguvahetuse vastu on? See on ju osa tsiklisõidumõnust. Enne möödasõitu käik või kaks alla vahetada, et siis autojuhile korralik jõudemonstratsioon korraldada (et tal ei tekkiks mingit väärarvamust, et isegi ta 5sek 100-ni "püss" keskmisele tsiklile tühistki konkurentsi pakkuda suudaks ja sellest tulenevat lolli soovi kaasa kiirendada) on ju naudingut pakkuv rituaal.

Statistika: Postitatud Postitas Black — 39 minutit tagasi

Kaupmehed, kaubandus & ühisostud • Re: Viljandi motolammutus-hoiatus

Asjaajamisel on ütlus, et mida rohkem paberit, seda puhtam p*rse. Ehk siis säilita makulatuurikuhi. Kuigi ise olen viimased aastad kõik ostud-müügid, läbi e-keskkonna, kus asi on hetkega ühel pool. Kui mingil põhjusel, tehingu teine osapool pole suuteline e-keskkonnas kiirelt asja ära vormistama, siis jah Maanteeameti (neiupõlvenimega ARK) lehelt võõrandamisest teatamise blanket, täidad ära, digiallkiri alla ja koos ostu-müügi lepingu fotoga (või skännituna) ARK meili peale, et asi müüdud. Edasi on uue omaniku rida. Mul üks kunagine Skoda siiani kusagil ripakil, kuigi ostja lubas "kohe" ümber regada, kui koju jõuab. Sellest "kohest" saab sügisel 7 aastat. Lehekese https://eteenindus.mnt.ee/public/soiduk ... ntroll.jsf andmetel asi siiani õhus ja viimane tehing aparaadiga seoses oligi minu võõrandamisest teatamine.

Tagantjärgi tarkust on alati täpisteaduseks peetud, aga kunagi ei tee paha oma tagalat ses osas kindlustada.

Edu!

Statistika: Postitatud Postitas Priit_IZ — 9 minutit tagasi

Pages