Biker.ee

Tapa Traiel 2020 jooksvad tulemused

04.07.2020 Tapa EMV1 jooksvad koondtulemused
https://tinyurl.com/2020TapaEMV1-koond

04.07.2020 Tapa EMV1 jooksvad katsete tulemused
https://tinyurl.com/2020TapaEMV1-katse

05.07.2020 Tapa EMV2 jooksvad koondtulemused
https://tinyurl.com/2020TapaEMV2-koond

05.07.2020 Tapa EMV2 jooksvad katsete tulemused
https://tinyurl.com/2020TapaEMV2-katse

Andmed uuendatakse 5 minuti tagant. Vajalik leht uuesti laadida.

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Any courses in English?

If the WR450 doesnt have papers (documents, the green tri-folded thing like all cars do), you cant convert it to a street legal supermoto later. Emphasis on street legal.

The course i dont know about but the actual important part of the theoretical side of getting the license is the ARK exam and this takes place in the classroom where you will most propably not be allowed any translating girlfriends. But since the exam seems to be in ENG as well then this shouldnt relly be a problem then...

Statistika: Postitatud Postitas will111 — Täna, 16:13

Mootorrattad ja projektipäevikud • Re: Turist T200 1974

Olen kokku puutunud viie variandi jahutusõhu suunamisplekkidega:
Kõige vanem variant, millel on nn vasakpoolset suunajat üldse ei ole. Mul oli üks selline mootor ning selle parempoolselt (ventilaatori poolsel) plekil ei ole kohti, kuhu vasakpoolne plekki kinnitada (pilt laenatud musta numbri aktist):

Minu enda rolleril on selline, millel on M6 kinnituskõrvad vasakpoolse pleki kinnitamiseks (pilt laenatu musta numbri aktist):

Siis olen kohanud sellist varianti, et vasakpoolne plekk kinnitub hoopis klambritega, mitte M6 poltidega, nagu eelmisel variandil (pilt laenatud musta numbri aktist):

Neljakandilise silindripea jaoks sobivad vasak ja parem tuuleplekk on näha Automotost napsatud pildilt https://forum.automoto.ee/showthread.ph ... #pid202968 :

Kõige uuem mootor, mis mul oli, omas ainult nn kandilise silindripea kopsikut. Mina ei tuvastanud ühtegi võimaust, et seal oleks mingi tehase lisaplekk olnud:

Kokkuvõtteks on näha, et evolutsioon on jõudnud sarnasesse kohta, kust T200 mootoriga alustati. Minu kogemusel töötab korras mootor hästi ka siis, kui vasakpoolset plekki ei ole. Lihtsalt istumisalune läheb ebamugavalt soojaks.

Probleemi leidmine on proovimise asi. Kui sinu kirjelduse kohaselt välja sureb, siis tõenäoliselt kas säde kaob ära või kütust ei tule peale. Kui aga pärast väljasuremist on küünal hele, siis pigem viitaks see, et segu on lahja ja viga võiks otsida ahelast: umbes karburaator/voolik/filter/kraan, selle settepott ja paagisisese toru sõel/paagikork (kas annab normaalselt õhku läbi ja paaki vaakumisse ei jäta). Kui küünal ei ole valge, siis mina prooviks mõnda teist süütepooli ja kondensaatorit.

Sai pikk post. Loodan, et leiad lahenduse!

Statistika: Postitatud Postitas Prii — Täna, 14:12

Sõidu- ja lisavarustus • Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Kuumaga pista turvise alla Halvarssoni võrksärk - väga mahe ja jahe.

Pole vahet,mida alla paned,sest ta on sul ikkagi vastu ihu. Tagi on natuke vabam ja sellest ka lahedam tunne. Kuigi +30 kraadi juures on ka sellega palav,kui linnavahel sõidad. +35 ja üle, olen selle ka maanteel maha koorinud, pika käisega T-särk on siis vast ainuke asi milles kannatab olla. Samas meil pole sellist kuuma just tihti ehk see teema pigem lõunas sõites. Muidugi jutt ,et kus siis kaitsemed ja muu kõik veel, ei päde sellises kuumas ja võid turvise või tagiga kuumarabanduse saada,mille tulemus on kolar.
Ma küll hommikul päeva ei alusta mõttega,et kuidas selle asfaldil lohisemisega nüüd on

Ei tea, mis turvis sul on, aga enda foxiga on tunne pm nagu t-särgiga oleks.Igal pool ju tuulutusavad kaitsmetes ja muu osa on võrksärk.
Ka tagil hõlmad lahti sõites on palavam, kui turvisega.

Võtsin tuttava käest prooviks, meil üks suurus riided ja pikkus ka sama. Motodepoost oli ostetud(pigem mingi kallim ja kvaliteetsem asi),aga ei mäleta tootjat. Sõistsin sellega ühel sooja päeval ja arvasin,et see on seljas lahedam kui minu tagi. Tegelikult oli ikka teistpidi. Ilmselt on seda võrdlust keeruline sõnades täpselt seletada, aga kui ise oled proovinud saad aru. Tagi ainuke kuumuses miinusele viitav on krae, mida vestil ei ole, aga samas maanteel sõites on krae igati asjakohane. Minu tagil on selline eraldi tripp millega saab krae nö avatud asendis fikeerida.

No mul endal see. Kogu see turvis on pm võrksärgi peale ehitatud. Kõige kehvem koht on seljakaitse palavuse mõttes, aga tagil paks vahtplastist seljakaitse on hulga hullem. Ma olen küll väga rahul sellega. Kuni +36c olen sellega sõitnud ja siis oli tunne nagu sooja supi sees sõidaks, samas ei higistanud end segaseks.

https://www.amazon.com/Fox-Racing-Titan ... B0033PRRCS

See hooaeg kiskusin jopel üldse kaitsmed välja ja olen turvist jope all kasutanud. Väga rahul sellise komboga. Kui jahe hakkab, viskan tagi tagasi peale.

Statistika: Postitatud Postitas ranel — Täna, 11:14

Sõidu- ja lisavarustus • Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Kuumaga pista turvise alla Halvarssoni võrksärk - väga mahe ja jahe.

Pole vahet,mida alla paned,sest ta on sul ikkagi vastu ihu. Tagi on natuke vabam ja sellest ka lahedam tunne. Kuigi +30 kraadi juures on ka sellega palav,kui linnavahel sõidad. +35 ja üle, olen selle ka maanteel maha koorinud, pika käisega T-särk on siis vast ainuke asi milles kannatab olla. Samas meil pole sellist kuuma just tihti ehk see teema pigem lõunas sõites. Muidugi jutt ,et kus siis kaitsemed ja muu kõik veel, ei päde sellises kuumas ja võid turvise või tagiga kuumarabanduse saada,mille tulemus on kolar.
Ma küll hommikul päeva ei alusta mõttega,et kuidas selle asfaldil lohisemisega nüüd on

Ei tea, mis turvis sul on, aga enda foxiga on tunne pm nagu t-särgiga oleks.Igal pool ju tuulutusavad kaitsmetes ja muu osa on võrksärk.
Ka tagil hõlmad lahti sõites on palavam, kui turvisega.

Võtsin tuttava käest prooviks, meil üks suurus riided ja pikkus ka sama. Motodepoost oli ostetud(pigem mingi kallim ja kvaliteetsem asi),aga ei mäleta tootjat. Sõistsin sellega ühel sooja päeval ja arvasin,et see on seljas lahedam kui minu tagi. Tegelikult oli ikka teistpidi. Ilmselt on seda võrdlust keeruline sõnades täpselt seletada, aga kui ise oled proovinud saad aru. Tagi ainuke kuumuses miinusele viitav on krae, mida vestil ei ole, aga samas maanteel sõites on krae igati asjakohane. Minu tagil on selline eraldi tripp millega saab krae nö avatud asendis fikeerida.

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — Täna, 09:59

Sõidu- ja lisavarustus • Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Kuumaga pista turvise alla Halvarssoni võrksärk - väga mahe ja jahe.

Pole vahet,mida alla paned,sest ta on sul ikkagi vastu ihu. Tagi on natuke vabam ja sellest ka lahedam tunne. Kuigi +30 kraadi juures on ka sellega palav,kui linnavahel sõidad. +35 ja üle, olen selle ka maanteel maha koorinud, pika käisega T-särk on siis vast ainuke asi milles kannatab olla. Samas meil pole sellist kuuma just tihti ehk see teema pigem lõunas sõites. Muidugi jutt ,et kus siis kaitsemed ja muu kõik veel, ei päde sellises kuumas ja võid turvise või tagiga kuumarabanduse saada,mille tulemus on kolar.
Ma küll hommikul päeva ei alusta mõttega,et kuidas selle asfaldil lohisemisega nüüd on

Ei tea, mis turvis sul on, aga enda foxiga on tunne pm nagu t-särgiga oleks.Igal pool ju tuulutusavad kaitsmetes ja muu osa on võrksärk.
Ka tagil hõlmad lahti sõites on palavam, kui turvisega.

Statistika: Postitatud Postitas ranel — Täna, 08:49

Müük - motokiivrid, kindad, tagid, saapad, jne • M: kiiver Schuberth S2 suurus XS

Müüa 1 hooaeg kasutatud kinnine sportlik väga vaikne kiiver Schuberth S2
Suurus XS / 52-53cm, aga mulle tundub kuidagi avaram, enda pea on 55cm.
Pinlock olemas, sees alla käiv päiksevisiir, kiivri kott kaasa.
Seisukord: kasutatud ainult sukaga, kukkunud ei ole, käest pudenenud ei ole, mõned kasutusest tulnud kraapsud leiab.

Hind: 170
Minu telefon: 52 kolm kuus 673 / PM
Asukoht: Tallinn

Statistika: Postitatud Postitas ttt — Eile, 23:44

Mootorratastest üldiselt • VT1100 ja Vance and Hines straightshots

Tervist!

Olen küll Internetist kuulanud küll kehvemate, küll paremate kõlaritega. Aga enne, kui saadaks oma raha netikaupmehele, tahaks väga enne oma kõrvaga ka kuulda. Kas kellelgi Eestis on olemas selline kombinatsioon?

Priit

Statistika: Postitatud Postitas 1987 — Eile, 22:32

Sõidu- ja lisavarustus • Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.

Kuumaga pista turvise alla Halvarssoni võrksärk - väga mahe ja jahe.

Pole vahet,mida alla paned,sest ta on sul ikkagi vastu ihu. Tagi on natuke vabam ja sellest ka lahedam tunne. Kuigi +30 kraadi juures on ka sellega palav,kui linnavahel sõidad. +35 ja üle, olen selle ka maanteel maha koorinud, pika käisega T-särk on siis vast ainuke asi milles kannatab olla. Samas meil pole sellist kuuma just tihti ehk see teema pigem lõunas sõites. Muidugi jutt ,et kus siis kaitsemed ja muu kõik veel, ei päde sellises kuumas ja võid turvise või tagiga kuumarabanduse saada,mille tulemus on kolar.
Ma küll hommikul päeva ei alusta mõttega,et kuidas selle asfaldil lohisemisega nüüd on

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — Eile, 22:25

Kaupmehed, kaubandus & ühisostud • Re: Trosside/kõride valmistamine

Sain lõpuks oma trossid tehtud,sest puhkus hakkas. Enne polnud aega. Trosside parajaks tegemine, vanade küljest vajalike osade eemaldamine ja tinutamine kõik kokku ehk paar tundi. Keeravad otsad piduri pidurivooliku vahetüki küljes olid küll mugavad ja see sai paika minutitega. Otste tinutamine trossidele oleks ka kiirem olnud,kui oleks viitsinud tinutushapet nende uute otste jaoks hankida.Pastaga läks natuke ega kuni kõik tinaga kaetud sai. Kummiluttide asemel,mis enne olid metalli ja kõri ühendusel peal, panin termokahaneva rüüsi.
Trossid said sellised ehk originaal trossidega sarnased ja istusid paika ka kenasti.

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — Eile, 22:14

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Any courses in English?

Google search came up with Haja autokool individual studies a-category https://www.autokoolhaja.ee/hinnad/individuaalope/
Also you can write to Odium autokool. They have english courses in car studies, but maybe they can offer something for motorcycles to. I did other category there and just by accident happend to visit the office while they had lesson for english speakers.

No worries with exam, theory test is available in 3 languages (est, rus, eng). https://www.mnt.ee/eng/driver/tests/theory-test

Statistika: Postitatud Postitas Frosch — Eile, 22:10

Pages