Biker.ee

Kirbuturg • M:Harvia kamin

Kasutuses olnud umbes 10a.
Vigadest nii palju, et leegipüüdja läbi põlenud ja kuu aja jooksun veidi pealt rooste làinud, muidu täitis oma eesmärki hästi. Vahetasin välja asja vastu mis sooja hoiab.
Hinda 150
Asukoht Merivälja
55 95 44 86

Statistika: Postitatud Postitas RAT — Täna, 09:10

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Sõit ja terviseriskid.

urmas66 kirjutas:
Segi ei tohiks ajada füüsilist aktiivsust ja sporti.Füüsiline aktiivsus ei pea olema kindlasti sport.Mõõdukas kõndimine, tund või kaks päevas, on ilmselt kasulikum kui mingi väga aktiivne rapsimine.
Kui sa oled pea kogu elu olnud kontori tööl ja siis äkki( 50 aastaselt)avastad,et rsk nüüd hakkan trenni tegema,võib asi mingil hetkel kahjulikult mõjuda.Samas tegelasele ,kes on füüsilist tööd teinud ,pole vahet mida ta teeb.Organism on koormusega harjunud.
Mis selja probleemidesse puutub siis gravitatsiooni abil oleme enamuses ise oma lülid kokku tampinud(mina ka).Mul endal probleem ülaseljaga ja olen lihtsalt toore jõuga pikaaegse füüsilise tegevuse tulemusena ühe lüli natuke küljele välja vedanud.Kiropraktik paneb küll selle kenasti aegajalt tagasi,aga ega ta siis igaveseks ikka enam ei jää.Peab aegajalt timmida laskma.
Nii palju võin küll öelda,et peale paari nädalast tsikli matka ei ole seljaga kunagi mingeid probleeme.Ehk minu jaoks on tsikli sõit nii füüsiliselt kui vaimselt tervendav tegevus.


Mõõdukas kõndimine on parem, kui üldse mitte liigutamine. Mõõdukalt aktiivne rapsimine (mitte järsult, ettevalmistuseta alustades ja väga aktiivne) on parem kui kõndimine.
WHO üldised juhised siinkohal on nt sellised:
Adults aged 18–64 should do at least 150 minutes of moderate-intensity aerobic physical activity throughout the week or do at least 75 minutes of vigorous-intensity aerobic physical activity throughout the week or an equivalent combination of moderate- and vigorous-intensity activity.
Aerobic activity should be performed in bouts of at least 10 minutes duration.
For additional health benefits, adults should increase their moderate-intensity aerobic physical activity to 300 minutes per week, or engage in 150 minutes of vigorous-intensity aerobic physical activity per week, or an equivalent combination of moderate- and vigorous-intensity activity.
Muscle-strengthening activities should be done involving major muscle groups on 2 or more days a week.

Aerobic activity siinkohal tähendab ikkagi kõrgemat pulssi, kui lihtsalt kõndides.

Keskealiselt tühja koha pealt paugutama hakkamine on loomulikult terviseriskiga tegevus. Tööl ja tööl on ka jällegi vahe - võid olla eluaeg tänavakive ja betoonblokke tõstnud, omast arust vormis, aga 10 km jooksuga sured ikkagi ära, sest see on südamele hoopis teistlaadi koormus. Ei hakka siinkohal väga meditsiinilise jutuga tüütama.

Lülisamba mingite osade paigast ära minemine ja kiropraktikute poolt paika panemine on minu jaoks ka üsna tundlik teema. Ma täisa usun, et see, mida sul seal tehakse, võtab su kaebused ära, aga anatoomiliselt lüli kuskil "rivist väljas" kiropraktiku kätt oodata ei saa. Või noh, saab - aga siis oleks tegemist suure jõuimpulsiga traumaga - disk rebitaks lülikehade küljest lahti, lülide vahelistes liigestes (googelda "z joint") oleks murd ja paika pannakse see kruvide/plaatidega jäädavalt seda osa lülisambast jäigaks muutes.

See, miks sul kaebused mõneks ajaks ära lähevad, on tingitud hoopis muudest teguritest. Kiropraktik lihtsalt seletab natuke...omamoodi. Aga see pole meditsiinilises mõttes päris tõene. Ja seda aeg-ajalt vaja mineva "järelhoolduse" asja annaks enamike seljahädade puhul muu asjakohase sekkumisega ära jätta. Paraku jääks siis ära ka kiropraktiku teenistus...

Statistika: Postitatud Postitas Heikik — Eile, 23:41

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Sõit ja terviseriskid.

Ei pea ka äärmustesse laskuma.
Ega see sport ei pea ka mingi täme rapsimine olema. Sellega meenuvad naised, kes räägivad, et nemad küll jõusaali ei lähe, sest need naiskulturistid keda laval näha, on ju koledad.
Jah. Nagu sinna minek teeks neis samasugused jurakad kohe, ilma, et õigel ajal pidama saaks

Statistika: Postitatud Postitas Krl — Eile, 23:23

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Sõit ja terviseriskid.

Segi ei tohiks ajada füüsilist aktiivsust ja sporti.Füüsiline aktiivsus ei pea olema kindlasti sport.Mõõdukas kõndimine, tund või kaks päevas, on ilmselt kasulikum kui mingi väga aktiivne rapsimine.
Kui sa oled pea kogu elu olnud kontori tööl ja siis äkki( 50 aastaselt)avastad,et rsk nüüd hakkan trenni tegema,võib asi mingil hetkel kahjulikult mõjuda.Samas tegelasele ,kes on füüsilist tööd teinud ,pole vahet mida ta teeb.Organism on koormusega harjunud.
Mis selja probleemidesse puutub siis gravitatsiooni abil oleme enamuses ise oma lülid kokku tampinud(mina ka).Mul endal probleem ülaseljaga ja olen lihtsalt toore jõuga pikaaegse füüsilise tegevuse tulemusena ühe lüli natuke küljele välja vedanud.Kiropraktik paneb küll selle kenasti aegajalt tagasi,aga ega ta siis igaveseks ikka enam ei jää.Peab aegajalt timmida laskma.
Nii palju võin küll öelda,et peale paari nädalast tsikli matka ei ole seljaga kunagi mingeid probleeme.Ehk minu jaoks on tsikli sõit nii füüsiliselt kui vaimselt tervendav tegevus.

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — Eile, 23:17

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Sõit ja terviseriskid.

franz125 kirjutas:
Vot see aktiivne liikumine ongi selline kahe otsaga asi.Kui ei liigu lähed rasva ja kui liigud siis kuluvad liikuvad osad ära...


Märksõnaks on optimaalne liikumise hulk ja intensiivsus. Liigeskõhre ja lülivaheketaste ainevahetuse normaalne toimimine näiteks eeldab tsüklilist kompressiooni ja dekompressiooni, mida saab ainult liigutades. Mida rohkem liiges liigub (teatud piirini), seda rohkem sünoviaalvedelikku (loe: toitaineid sisaldavat ja ainevahetuse laguprodukte minema viivat määret) liigest ümbritsev kest toodab. Parem ainevahetus = elujõulisem kude. Räme koormus tekitab muidugi juba koe kahjustumist jne. Kõiges on elus tähtis tasakaal.

Krl kirjutas:
Aga kui ümaramaateooriad kõrvale jätta, siis lõpuks ei pea ju midagi tegema. Trenni tasub reaalselt teha vaid siis, kui see meeldib, või kui see raha sisse toob. Kui meeldib paks perse, siis kelle asi on öelda, et nii on vale? Savi. Enda jaoks elate lõpuks ikkagi.


Just sel samal põhjusel, et enda jaoks elatakse, tasubki trenni teha. Kui õigesti teed, oled vanuigi tervem, elad kauem ja õnnelikumalt, valutad ja vingud vähem. Või oot...see oli vist nüüd ikkagi iroonia paksuperseliste aadressil?


Mis seljavalude põhjuseid, diskiprobleemide tekkemehhanisme jms puudutab, siis neid võimalusi on paraku palju...väga palju.

Statistika: Postitatud Postitas Heikik — Eile, 23:10

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Sõit ja terviseriskid.

See kõik on eeldusel, et maa on ümmargune ja gravitatsioon päriselt ka eksisteerib. Kas ka on nii, seda ma ei tea. Ma ei hakka siin väitma, et maa on lame, aga seda võimalust ei tasuks ka nii kergekäeliselt välistada.

Aga kui ümaramaateooriad kõrvale jätta, siis lõpuks ei pea ju midagi tegema. Trenni tasub reaalselt teha vaid siis, kui see meeldib, või kui see raha sisse toob. Kui meeldib paks perse, siis kelle asi on öelda, et nii on vale? Savi. Enda jaoks elate lõpuks ikkagi.

Statistika: Postitatud Postitas Krl — Eile, 22:46

Teenused ja abi • Re: Pinstripe ja custom paint | One Eyed Morse Kustoms

hamsun kirjutas:
Mulle väga meeldivad just vanakooli värvitrikid, lace jne. Ja jõuline ning fantaasiarikas trributus ka... Andekas mees!


Tänan!

Vanakooli trikid on jah mu jaoks ka põnevamad. Endless line, fan, cobwebbing, veiling, freakdrops, blowouts, lace, fogging, fishscales, quilt, seaweed flames, murano pearl, torch jne jne.
Näiteks modernne lowriderite paintjob (hakati viljelema kuskil ca kaheksakümnendate lõpu poole - üheksakümnendatel) on üsna teistsuguse tunnetusega. Neid suundasid saab muidugi omavahel põnevalt põimida ja eks palju on muidugi ka maitseasi, kuid varasem temaatika on vähemalt mu silma jaoks mõnusam vaadata.


VW bussi peal on ka cobwebbing esindatud



Paneelide straipimisvalmiduseks eemaldasin osaliselt kattepaberit ja nüüd on vaade veel põnevam.
Paberieemaldamise käigus suutsin lõikenoaga säuhti üle käelaba ka tõmmata, nii et lisaks adrenaliinile tuiskas veidi verd ka.
Aga eks aega veel läheb, muud osad ka enne ikka vaja värvi alla saada.

Statistika: Postitatud Postitas Jarmo — 3 minutit tagasi

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Sõit ja terviseriskid.

Vot see aktiivne liikumine ongi selline kahe otsaga asi.Kui ei liigu lähed rasva ja kui liigud siis kuluvad liikuvad osad ära.Sellega et inimene arenes tänu liikumisele võib nõus olla aga kui elu sõltus sellest et pidi käbe liigutama(jaht ja muu säärane)siis oli ka keskmine eluiga healjuhul 40 kui sedagi.Nüüd keskmine iga pea 2x kõrgem aga osad organid ei tule järgi.Olen lugenud kunagi selja probleemide kohta sellist teooriat et inimene on veel liiga vähe püstijalu käinud ning see ongi põhitegelane selja vaevustele.

Statistika: Postitatud Postitas franz125 — 4 minutit tagasi

Mootorrattad ja projektipäevikud • Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

urmas66 kirjutas:
Eks kõik taha elu kergemaks,aga pole vist sellist toodet hetkel olemas,mis eraldaks kinni korrodeerunud pindasid või keermeid ilma füüsilise(haamer või kuvalda) või terminlise töötluseta.

Ei selles suhtes et MoS2 kui selline töötab küll, lihtsalt eri brändidel pole vahet. Ma olen ikka väga kurja välimusega asju sellega lahti saanud, stiilis eemaldatav kärukonks mida keegi kunagi eemaldanud pole jne. Kõige parem on detail ööseks likku panna ja järgmine päev uuesti proovida, juhul kui on selline võimalus (näiteks mutri puhul ehitada kuumaliimist ja pudelikorgist kauss sinna ümber ja vedelikku täis).

Mind juhatas MoS2 manu kunagi kodanik Valdo Praust, kes oma maa alt välja kaevatud unikaalsete jalgrataste juppe selle abil demonteerib - umbes stiilis et kui kodaranippel lahti ei tule, siis paneb likku ja järgmisel aastal proovib uuesti. Ja kui siis ka ei õnnestu, paneb värske vedeliku ja jälle aastaks riiulile jne Väitis et ükski asi pole veel lahti võtmata jäänud, mis tehasest ikka lahti võetavaks mõeldud oli. Aga kui sõidukiga on ikka soov lähima viisaastaku jooksul oma auru all ringi liikuda, siis ilmselgelt vahel võivad gaasipõleti ja kuvalda sama tulemuse kiiremini anda, lihtsalt risk midagi katki teha on ka suurem.

Statistika: Postitatud Postitas Jesper — 47 minutit tagasi

Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit • Re: Sõit ja terviseriskid.

Mismõttes ei ole tervislik? Inimene on arenenud selliseks nagu ta praegu on, sest on olnud vajadus aktiivselt liikuda.
Kui see liikumine nüüd ära lõpetada ja lihtsalt riist peos istuda päevad läbi, siis hakkavadki igasugused jamad tekkima. Kellel on selg haige, kellel õlad valutavad, kellel miski muu ei liigu.
Rääkimata sellest, et füüsiline aktiivsus on normaalseks ajutegevuseks vajalik.

Kui asju nagu natuke kõrvalt vaadata, siis olukorras, kus turvavöö kasutamine autos on kohustuslik, siis lasta pmslt mingi tabureti seljas 100+ km/h inimestel läbi õhu vuhiseda, ilma mingi kaitseta, on ajuvabaduse tipp küll.

Statistika: Postitatud Postitas Krl — 52 minutit tagasi

Pages